انتشار غافلگیر کننده سگا از بازی معمایی کارآگاهی Sonic

در خلاصه داستان The Murder of Sonic the Hedgehog آمده است: “در روز تولدش، امی رز میزبان یک جنایت مرموز در قطار باری Mirage Express است. وقتی Sonic the Hedgehog قربانی بازی می شود، همه می خواهند حقیقت را بدانند. آیا ما واقعاً هستیم. با یک بازی ساده سر و کار دارید یا چیزی وحشتناک در حال وقوع است؟”

سگا در اقدامی غافلگیرکننده The Murder of Sonic the Hedgehog را به صورت رایگان در اختیار کاربران رایانه های شخصی قرار داده است.

دانلود فیلم آپارات

پس از ساختن شخصیت خود، بازیکنان می توانند با چهره های آشنا از سراسر دنیای سونیک مصاحبه کنند تا رمز و راز قتل Sonic the Hedgehog را کشف کنند. پیش از انتشار بازی اسرارآمیز The Murder of Sonic the Hedgehog، سگا در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که سری Sonic مسیر جدیدی را در پیش گرفته است.

در اخبار بازی متوجه شدیم که سگا روز اول آوریل را با انتشار رایگان بازی جنایی Sonic the Hedgehog برای رایانه شخصی جشن گرفت. The Murder of Sonic the Hedgehog که در حال حاضر برای دانلود در Steam در دسترس است، به عنوان یک رمان تصویری نقطه و کلیک با تنظیمات و شخصیت های دستی ارائه شد.

هفته گذشته سگا Sonic Origins Plus را معرفی کرد که در تاریخ 23 ژوئن برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این نسخه شامل 12 بازی کنسول Game Gear و ویژگی های جدید مانند امکان تجربه نسخه اول تا سوم سونیک و بازی سونیک سی دی با امی رز و امکان تجربه بازی سونیک سی دی با Knuckles می باشد.

بخوانید  بهترین بازی های رومیزی موبایل - بردگیم