مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

شرکت اکتیویژن، اولین شرکت مستقل، در زمینه پخش و تولید کنسول‌های بازی و بازی‌های رایانه‌ای است و نخستین محصول آن، بازی ویدئویی بود، که در سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده برای کنسول‌های بازی آتاری ۲۶۰۰ عرضه گردید. این شرکت بازی آتاری ۲۶۰۰ را در سال ۱۹۸۱ عرضه بین‌المللی (بریتانیا) نمود. برای بهره‌مندی از این قابلیت و شخصی­ سازی، شما نیاز بهخرید سی پی ارزان دارید. به دلیل اینکه در چند سال اخیر چندان خوب عمل نکرده و دو عنوان آخر این مجموعه نیز اصلاً کیفیت بالایی نداشتند. حال این دوران جدید برای مجموعه ندای وظیفه می‌تواند از یک تغییر بزرگ در این مجموعه صحبت کند. با این حال باید صبر کرد و دید که عملکرد عناوین بعدی ندای وظیفه چگونه خواهد بود.

خرید باندل Jacked in واردشده وارزون موبایل

نمی‌توانید این چند ماه را صبر کنید؟ شاید راه‌های دیگری هم برای دسترسی به بازی وجود داشته باشد. نقشه های حماسی مانند بازی نمادین Verdansk و گیم پلی منحصر به فرد و سرگرم کننده را کشف کنید که امکان حضور حداکثر 120 بازیکن زنده را در یک مسابقه فراهم می کند. با پشتیبانی از فناوری یکپارچه Call of Duty®، بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های اجتماعی مانند دوستان، کانال‌های چت و Battle Pass در سراسر پلتفرم‌ها برای تجربه بازی FPS چند نفره واقعاً متصل استفاده کنند. اکتیویژن قصد دارد افراد با استعدادی را برای کمک به کار روی بازی استخدام کند. در زمان نگارش این مقاله، ما هیچ اطلاعات تایید شده ای در مورد تاریخ انتشار وارزون موبایل نداریم. Activision در ۱۰ مارس تایید کرد که بازی در حال توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده‌اند.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

اما چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این مکانیزم به مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟» مراجعه کنید. یکی دیگر از معایب بزرگ Call of Duty Mobile کنترلر نامناسب آن است. که برای برخی از بازیکنان نسبت به صفحه کلید و ماوس بسیار محدود کننده و سخت تر است. Call of Duty Mobile با وجود اینکه یکی از بهترین ها در پلت فرم تلفن همراه است. کنترلر خیلی مناسبی ندارد و توصیه می کنیم آن را هم در PC اجرا کنید.

آموزش بازی کالاف دیوتی وارزون | چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟

3) اکتیویژن با انتشار آگهی استخدام برای ساخت یک شوتر اول شخص گوشی همراه، قصد داشت حدود 50 نفر را استخدام کند. چرا که قبلاً هم در اوایل سال 2020 چنین آگهی­ای برای پروژه­ی محرمانه­اش با نام مخفف WZM اعلام کرد و احتمالاً مخفف شده­ی Warzone Mobile است. پس بدین شکل دانستیم که نه پروژه­ای کوچک است و نه مدت کمی از ساختش گذشته است. در قسمت Load outs هم به بازیکنان فرصت می­دهد بتوانند با انتخاب سلاح و آیتم­ هایی که آپدیت می­کنند، موجب شکست تیم حریف بشوند.

  • کمپانی های Activision، Beenox، Solid state و Digital Legends در حال حاضر بر روی پروژه وارزون موبایل کار می کنند.
  • با این وجود این نقشه که خیلی خوب هم طراحی شده بود، پس از مدتی به وارزون اضافه شد و انتظار می‌رود که سازندگان برای وارزون 2 هم دقیقا چنین نقشه‌ای را داشته باشند.
  • شرکت اکتیویژن با انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل، مطمئن شد که بازار گوشی های موبایل برای ارائه یک بازی دیگر آماده است.
  • Call of Duty Mobile با وجود اینکه یکی از بهترین ها در پلت فرم تلفن همراه است.
بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

این مجله خبری یک گیمر همراه با سه کمپانی معتبر دیگر در این زمینه همکاری خواهد داشت. امکان ندارد گیمر موبایل باشید و نام بازی وارزون موبایل را نشنیده باشید. شرکت اکتیویژن با انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل، مطمئن شد که بازار گوشی های موبایل برای ارائه یک بازی دیگر آماده است. این شرکت اخیرا در رویداد های رسانه ای خود خبر از تولید یک بازی جدید با نام وارزون موبایل را داد..

سیستم مورد نیاز وارزون ( Warzone ) + پاسخ به سوالات شما