کن 2023 با فیلم جدید جانی دپ آغاز می شود

جانی دپ در Jeanne Du Barry فرانسوی صحبت می کند. چون این اثر یک فیلم به زبان فرانسه است.

جانی دپ در نقش شاه لوئی پانزدهم (لوئیز لو بین-آیمه) در رمان عاشقانه تاریخی

فیلم Jeanne Du Barry به کارگردانی Maivin و با بازی جانی دپ به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن 2023 انتخاب شده است.

فیلم Cry Baby، فیلم رویای آریزونا، فیلم Dead Man، فیلم ترس و نفرت در لاس وگاس و فیلم The Brave آثاری از کارنامه جانی دپ هستند که در جشنواره کن به نمایش درآمده اند.

در خلاصه رسمی فیلم ژان دو باری می خوانیم: «زن جوانی از طبقه کارگر که به شدت مشتاق فرهنگ و لذت است، از هوش و زیبایی خود برای بالا رفتن از پله های نردبان اجتماعی استفاده می کند. او مورد علاقه شاه لوئیس پانزدهم شد. [لوئی محبوب] که از موقعیت زن آگاه نیست، از طریق او شور زندگی را می یابد. آنها دیوانه وار عاشق می شوند. زن بدون توجه به موقعیت ها و آداب و رسوم اجتماعی وارد کاخ ورسای می شود; جایی که ورود او دادگاه را به هم می زند».

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص شده است که فیلم ژان دو بری هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن را در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) به طور رسمی افتتاح می کند. در همان روز، اثر یاد شده نمایش عمومی خود را در سینماهای فرانسه افتتاح می کند.

Maivin در نقش مادام دو باری و جانی دپ آنها به عنوان بازیگران اصلی این فیلم به عنوان لویی پانزدهم حضور داشتند. فیلمی که خود مایوین کارگردانی آن را بر عهده داشت.

بخوانید  شما می توانید از طریق این مسابقه یک Xbox متبلور با تم Final Fantasy 14 دریافت کنید

دپ که عادت به همکاری با کارگردانان مطرحی مانند جیم جارموش و تیم برتون برای اولین بار در یک فیلم سینمایی به زبان فرانسوی صحبت کرد. او سالهاست که عاشق است ونسا پارادیسخواننده فرانسوی بود و دو فرزند دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر