شما می توانید از طریق این مسابقه یک Xbox متبلور با تم Final Fantasy 14 دریافت کنید

یکی از برندگان خوش شانس، در این ماه از طریق قرعه کشی در شبکه های اجتماعی، یک Xbox Series X با تم Final Fantasy XIV شخصی برنده خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه، باید Xbox@ و FF_XIV_EN@ را در X/Twitter دنبال کنید و پست تعبیه شده را با هشتگ #XboxFFXIVSweepstakes ریتوئیت کنید. اگر در ایالات متحده زندگی نمی‌کنید، باید قوانین رسمی را بررسی کنید تا مطمئن شوید حساب‌های درست را دنبال می‌کنید و پیام درست را بازتوییت می‌کنید. این بسته شامل نسخه کامل کلکسیونی بازی Final Fantasy XIV آنلاین برای Xbox Series X|S و 12 ماه Xbox Game Pass Ultimate است.

Xbox سفارشی مانند کریستال Final Fantasy طراحی شده است: آبی روشن و براق که در یک پایه پلاستیکی “طلایی” تعبیه شده است. این کنترلر از نظر سبک مشابه با همان رنگ آبی و d-pad طلایی است. این مسابقه در 28 مارس به پایان می رسد. یک برنده در تاریخ 29 مارس یا بعد از آن به صورت تصادفی انتخاب می شود و در تاریخ 2 آوریل یا حوالی آن به اطلاع می رسد.

نسخه کامل Final Fantasy XIV در ۲۱ مارس برای ایکس‌باکس عرضه می‌شود. از 21 مارس تا 19 آوریل، می‌توانید نسخه Starter Edition را از طریق Xbox Perks دریافت کنید که شامل بازی پایه و نسخه‌های توسعه‌دهنده Heavensward و Stormblood می‌شود. در حال حاضر می توانید نسخه بتای بازی را در ایکس باکس در زمان نگارش بررسی کنید. الحاقیه جدیدی برای Final Fantasy XIV با عنوان Dawntrail برای انتشار در تابستان ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر بازی New Crime Boss: Rockay City درباره محافظت از مواد مخدر است