سابر ادامه کار بر روی “تعدادی از عناوین” از جمله Space Marine 2 را تایید می کند

تیم ویلیتس، مدیر اجرایی Saber Interactive تایید کرده است که استودیو همچنان در حال کار بر روی تعدادی از عناوین از جمله Warhammer 40,000: Space Marine 2، John Carpenter's Toxic Commando و Jurassic Park: Survival پس از جدایی از مالک سابق Embracer است.

ویلیتس این خبر را در توییتر/X، اما مشخص نکرد که چه بازی های دیگری هنوز در حال توسعه هستند یا اینکه آیا سایر بازی ها در ارتباط با خروج Saber لغو شده اند. Embracer به انتشار برخی بازی‌ها از استودیوهای متعلق به Saber مانند Killing Floor 3، Teardown و عناوین گذشته و آینده Metro ادامه خواهد داد، بنابراین احتمالاً همه آنها هنوز در راه هستند.

قرارداد Embracer با Saber Interactive 217 میلیون دلار ارزش گذاری شد، اگرچه متیو کارچ، مدیرعامل Saber، طبق گزارش ها، 4A Games و Zen Studios را از طریق گزینه سهام خریداری کرد و ارزش کل معامله را به 500 میلیون دلار رساند. Embracer حقوق 14 بازی در حال توسعه را در Sabre حفظ می کند و بیشتر بازی های دقیق ناشناخته هستند، اگرچه پروژه AAA آینده 4A Games گنجانده شده است.

پس از شکست سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری یک صندوق تحت حمایت عربستان، Embracer شروع به اتخاذ اقدامات کاهش شدید هزینه کرد. طی شش ماه گذشته، Embracer 29 بازی اعلام نشده را لغو کرده و نزدیک به 1400 کارمند خود را اخراج کرده است. در میان عناوین لغو شده، یک بازی اعلام نشده Dues Ex است. Embracer همچنین Volition توسعه دهنده Saints Row را تعطیل کرد. طبق گزارش ها، این گروه به دنبال خریدار برای Gearbox Interactive است.

بخوانید  Steam Deck بازی های رایانه شخصی را در سال 2022 مانند قبل باز کرده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر