نیکلاس کیج شایعات لایو اکشن Spider-Man Noir را تایید کرد و گفت که مذاکرات در حال انجام است

مدتی است که شایعه شده است که نیکلاس کیج برنده جایزه اسکار می تواند شخصیت Spider-Man Noir خود را از Spider-Man Into the Spider-Verse در سریال لایو اکشن آینده برای Prime Video تکرار کند. اما آیا واقعاً این اتفاق خواهد افتاد؟ کیج به کولایدر تایید کرد که مکالمات برای بازگشت او در حال انجام است.

“خب، می توانم بگویم که با هم صحبت کرده ایم. این راز نیست که من این شخصیت را دوست دارم. فکر می کنم شخصیت ترکیب دیگری ارائه می دهد. من می توانم بازی های مورد علاقه ام از دوران طلایی، یعنی رابینسون، کاگنی، بوگارت، را با شخصیتی ترکیب کنم. به نظر من، به طور گسترده ای شاهکار استن لی در نظر گرفته می شود. من این را نوعی حمله به هنر پاپ از نوعی لیختن اشتاین (یونگی) می بینم، ترکیبی از بوگارت و کاگنی، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این فقط یک گفتگو است.

همانطور که کیج گفت، در حال حاضر “فقط یک گفتگو” است و چنین چیزهایی در هالیوود معمول است. تا زمانی که قراردادها امضا نشود، هیچ چیز رسمی نیست، اما به نظر می رسد این یک اتفاق مثبت برای کسانی است که می خواهند کیج بازی Spider-Man Noir را ببینند.

ورایتی در سال 2023 گزارش داد که سریال مرد عنکبوتی نوآر بدون عنوان «یک ابرقهرمان قدیمی‌تر و خاکستری در نیویورک دهه 1930 را دنبال خواهد کرد». منبعی به این سایت گفت که این سریال در “جهان خودش” اتفاق خواهد افتاد و شخصیت اصلی پیتر پارکر/مرد عنکبوتی نیست.

کیج نقش مرد عنکبوتی نوآر را برای Into the Spider-Verse بازی کرد که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. دنباله Into the Spider-Verse در سال 2023 اکران شد و نامزد بهترین انیمیشن بلند شد، اما در نهایت به The Boy and the Heron باخت.

بخوانید  مدت زمان احتمالی قسمت داستانی GTA 6 مشخص شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر