توسعه دهنده Palworld به شایعات خرید مایکروسافت پاسخ می دهد

یکی از بزرگترین شگفتی‌های امسال، موفقیت فراگیر Palworld است که توسط یک توسعه‌دهنده کوچک به نام Pocketpair انجام شد. این بازی که با نام «پوکمون با اسلحه» شناخته می‌شود، به دلیل گنجاندن آن در Game Pass، بازاریابی Xbox زیادی را دریافت کرده است، اما این بدان معنا نیست که مایکروسافت قصد دارد این استودیو را خریداری کند. در واقع، تاکورو میزوبه، مدیرعامل Pocketpair ادعا می‌کند که حتی هیچ بحثی با این شرکت صورت نگرفته است.

بلومبرگ با Mizobe در مورد امکان خرید Pocketpair یا حتی شراکت با شرکت های دیگر صحبت کرد. اگرچه بنیانگذار Pocketpair پذیرای این ایده‌ها است، او گفت که هیچ بحث رسمی وجود ندارد. در عوض، Pocketpair تلاش می‌کند کوچک بماند (توسعه‌دهنده 55 کارمند دارد) و پلتفرم‌های جدیدی را برای Palworld کشف کند. PlayStation 5 و Nintendo Switch واضح ترین مقاصد خواهند بود، اما جزئیاتی در این مورد ارائه نشده است.

در حال پخش: واکنش متخصص اسلحه به تفنگ های Palworld

میزوبه گفت: «ما یک استودیو کوچک هستیم و خواهیم ماند. “من می خواهم چندین بازی کوچک بسازم. بازی های AAA با بودجه بالا برای ما مناسب نیستند.” در واقع، Mizobe فاش کرد که Palworld کمتر از 6.7 میلیون دلار هزینه دارد که کسری از بودجه گزارش شده برای بازی هایی مانند The Last of Us Part II و Horizon Forbidden West است.

Palworld تنها در یک ماه به 25 میلیون بازیکن رسید. تعداد نسخه های Steam 15 میلیون بود، یعنی این افراد بازی را به قیمت 30 دلار خریداری کردند. Palworld همچنین از 2 میلیون بازیکن همزمان در Steam فراتر رفت و به دومین بازی تبدیل شد که به این نقطه عطف چشمگیر دست می یابد.

با نگاه کردن به آینده، Mizobe متوجه می شود که Pocketpair ممکن است هرگز شاهد دستیابی به محبوبیت Palworld از بازی دیگری نباشد. اما مدیرعامل معتقد است که توسعه دهنده باید در آینده به یک اصل پایبند باشد. Mizobe گفت: “بازی ها هنگام بازی با دوستان سرگرم کننده تر هستند.” یک بازی بدون چندنفره برای روزگاری که امروز در آن زندگی می کنیم مناسب به نظر نمی رسد.

برای اطلاعات بیشتر، مرکز راهنماهای Palworld GameSpot را بررسی کنید.