یکی از بهترین باندل های بازی تا کنون را با 1 دلار امروز در Steam دریافت کنید

The Orange Box در سال 2007 که شامل پنج بازی است، به عنوان یکی از بهترین باندل های بازی که تا کنون ساخته شده است، شناخته شده است و امروزه می توانید آن را تنها با 99 سنت در Steam دریافت کنید.

این بسته شامل بازی‌های دوست‌داشتنی Valve Half-Life 2، Half-Life 2: Episode 1، Half-Life 2: Episode Two، Team Fortress 2 و Portal است. مطمئناً، این بازی‌ها جدید نیستند، اما کلاسیک‌های جاودانه هستند و با پرداخت 99 سنت، اگر قبلاً آنها را ندارید، چرا آنها را به کتابخانه Steam خود اضافه نکنید؟ شما همچنین می توانید جعبه نارنجی را به یک دوست هدیه دهید تا کارما خوبی کسب کنید.

جعبه نارنجی معمولاً با قیمت 20 دلار به فروش می رسد، بنابراین یک معامله واقعا خوب با 95٪ تخفیف است. قرارداد در 21 مارس منقضی می شود، بنابراین مطمئن شوید که قبل از تمام شدن پیشنهاد، سریع عمل کنید.

بازی‌های این باندل به‌صورت جداگانه نیز به فروش می‌رسند، بنابراین اگر فقط به دنبال یک یا دو بازی هستید، می‌توانید آن‌ها را با حداقل ۷۹ سنت خریداری کنید. Team Fortress 2 از سال 2011 یک عنوان رایگان برای بازی بوده است.

Orange Box در آن زمان بر روی PS3 و Xbox 360 نیز موجود بود، اما دیگر برای خرید دیجیتال در این پلتفرم ها در دسترس نیست.

Valve با Half-Life: Alyx در سال 2020 به دنیای Half-Life بازگشت که بازی سال GameSpot بود. با این حال، Half-Life 3 افسانه ای هرگز به نتیجه نرسید.

سری Portal در سال 2011 دنباله‌ای داشت و نویسنده آن می‌خواهد پورتال 3 بعدی را بسازد. در مورد Team Fortress 2، بازی چند نفره در طول سال‌ها رشد کرده و تکامل یافته است و همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در آن بازی می‌شود. Steam تا به امروز،

بخوانید  توسعه دهندگان Monopoly Go بیش از هزینه ای که برای توسعه The Last Of Us 2 هزینه کرد، برای بازاریابی هزینه کردند