امکان توسعه مشترک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake وجود دارد

بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic احتمالا یک پروژه مشترک بین Embrisor و Cyber ​​Interactive خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سرگرمی، رسما تایید شده است که Cyber ​​Interactive طی قراردادی 247 میلیون دلاری از Embriser Group جدا شده و تعدادی استودیو و پروژه را تحت مالکیت خود خواهد داشت. پس از این معامله، بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان در مورد سرنوشت بازسازی مشکل دار جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیمی تردید دارند. ماجرا از آنجا شروع شد که جیسون شرایر، پس از اعلام رسمی جدایی Cyber ​​Interactive از Embriser، در توییت خود ادعا کرد که پروژه بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic به همراه Cyber ​​Interactive از Embriser حذف خواهد شد.

پیش از آن، گروه امبریزر در بیانیه خود درباره معامله اخیر اعلام کرد که از 14 پروژه تحت مالکیت سایبر اینتراکتیو، یک پروژه AA قبلا تشکیل شده و مجوز گرفته است. اکنون شرایر پیشنهاد می کند که این پروژه بازسازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیمی است. به خصوص که آمبریسر گفت که دو بازی از 14 بازی اعلام شده یک پروژه مشترک با Cyber ​​Interactive بوده است. لارس وینگفورز، مدیرعامل گروه امبریزر، در کنفرانس اخیر به سوالی در مورد پروژه دارای مجوز AAA و تاریخ انتشار آن پاسخ داد: “فکر می‌کنم این نوع پروژه نیازمند عشق و احترام عمیق است، بنابراین فکر می‌کنم هنوز مدتی تا اجرای آن باقی مانده است. آزاد می شود.»

مدیرعامل Embriser به سوالی در مورد اینکه آیا پروژه AAA همان بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic است یا خیر پاسخی نداد. WingForce همچنین از توضیح اینکه کدام شرکت هدایت کننده توسعه است، خودداری کرد. بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic برای اولین بار در سال 2021 معرفی شد، زمانی که استودیو Aspyr Media مسئولیت توسعه بازی را بر عهده داشت. با این حال، گزارش های بعدی ادعا کردند که ساخت این بازی به Cyber ​​Interactive سپرده شده است. با توجه به اینکه Aspyr Media Studio اکنون زیر مجموعه Embriser است، باید منتظر ماند و دید کدام تیم توسعه آن را هدایت خواهد کرد.

بخوانید  راهنمای و گزینه های پیوند اجتماعی پرتابل Fuuka Persona 3