مدت زمان احتمالی قسمت داستانی GTA 6 مشخص شد


یکی از یوتیوبرها ادعا کرد که طول داستان بازی Rockstar Games Grand Theft Auto 6 مشابه GTA 5 خواهد بود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که شایعه جدیدی در مورد مدت زمان کمپین Grand Theft Auto VI منتشر شده است. ظاهراً طول GTA 6 مشابه GTA 5 خواهد بود، به این معنی که از Red Dead Redemption 2 کوتاه تر خواهد بود. این شایعه توسط Legacy Killa HD، یک یوتیوبر نسبتاً محبوب منتشر شده است.

این یوتیوبر تخمین می زند که تکمیل داستان Grand Theft Auto 6 بین این 35 تا 40 ساعت طول می کشد. بازی GTA 5 بسته به سطح تکمیل محتوای ثانویه بین 30 تا 50 ساعت گیم پلی ارائه می دهد. البته اگر بخواهید تمام محتوا و جزئیات بازی را تجربه کنید، این زمان به 80 ساعت افزایش می یابد.

این یوتیوبر فقط در این مورد حدس می زند و اطلاعات خاصی ندارد که عجیب نیست. اگرچه سازندگان یک جدول زمانی را برای بازی در داخل استودیو هدف قرار داده اند، اما هنوز برای آنها زود است که یک جدول زمانی قطعی برای داستان ارائه کنند. البته این یوتیوبر شنیده که GTA 6 کوتاهتر از Red Dead Redemption 2 است.

تکمیل بخش داستانی Red Dead Redemption 2 حداقل 50 ساعت طول می کشد. با مطالب جانبی این زمان به 80 ساعت افزایش می یابد و برای تکمیل تمامی موارد به 180 ساعت زمان نیاز دارید. اما سوال اینجاست که آیا GTA 6 طولانی تر از GTA 5 خواهد بود یا خیر؟ این یوتیوبر GTA VI را با RDR 2 مقایسه می کند. در حالی که شاید GTA 5 محصول بهتری برای مقایسه باشد. در هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات موثق باشیم.

بخوانید  Fortnite Battle Pass فصل 5 فصل 1 - همه پوسته ها، احساسات و پاداش ها
تحریریه مجله بازی یک گیمر