احتمال انتشار Palworld برای پلتفرم های جدید قوی تر می شود

توسعه دهنده Palworld در حال مذاکره برای عرضه این بازی برای پلتفرم های بیشتر است.

هیچ کس انتظار نداشت Palworld یکی از موفق ترین آثار سال باشد 2024 این بازی که قبلاً با نام Pokemon with Guns شناخته می شد، پس از عرضه اولیه در ژانویه به موفقیت بزرگی دست یافت و آن را به بزرگترین عرضه برای یک بازی انبوه در Game Pass و دومین بازی موفق پس از Steam تبدیل کرد. بازیکن با یک ماه پس از پیشنهاد بالا مصادف شد 25 میلیون بازیکن داشت.

طبیعتا استودیو Pocketpair قصد دارد با انتشار این بازی ماجراجویی بقا بر روی پلتفرم های دیگر به موفقیت های بیشتری دست یابد. Palworld در حال حاضر فقط برای Xbox و PC در دسترس است. اکنون تاکو میزوبیمدیر عامل PocketPear در گفتگو با بلومبرگ مدیا تایید کرد که استودیو در حال مذاکره برای عرضه بازی بر روی پلتفرم های بیشتری است.

مدتی پس از انتشار Palworld، شایعاتی در مورد عرضه آن بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد. البته هنوز مشخص نیست این بازی تا چه زمانی بر روی پلتفرم سونی عرضه می شود. باید دید این بازی روی نینتندو سوییچ عرضه می شود یا کنسول بعدی این شرکت ژاپنی. به خصوص اگر حواشی بین PocketPear و Pokemon Company را در نظر بگیریم.

Palworld هم‌اکنون برای Xbox One و Xbox Series در دسترس است Xbox Series S و PC موجود است. این افکت نیز بخشی از سرویس Game Pass است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  قابلیت راه اندازی مجدد سری بازی Uncharted