فیلمبرداری جوکر 2 به پایان رسید، عکس‌های جدید لیدی گاگا و خواکین فینیکس منتشر شد.

فیلیپس گفت: “تمام شد. به لطف این دو نفر (+ کل بازیگران) و بهترین گروهی که صنعت فیلم ارائه کرده است. با یکدیگر.”

گاگا با تگ کردن عکاسی که از او عکس گرفته است، نوشت: “عالی است.”

علاوه بر اسکار فینیکس برای جوکر، آهنگساز هیلدور گونداتیر برنده اسکار بهترین موسیقی متن برای این فیلم شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Joker 2 در حال بازگرداندن خواکین فینیکس به عنوان شخصیت اصلی است و عکس‌های لو رفته از مجموعه، جوکر و هارلی را در چندین صحنه با هم نشان می‌دهند. کارگردان تاد فیلیپس نیز اخیراً عکس جدیدی از فینیکس به عنوان جوکر به اشتراک گذاشته است (برای مشاهده روی دکمه “عکس بعدی” در زیر کلیک کنید). فینیکس برای بازی در نقش جوکر در فیلمی که انتظارات تجاری را در هم شکست و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت، برنده جایزه اسکار شد.

لیدی گاگا برنده اسکار صحنه های خود را در هارلی کویین برای دنباله مورد انتظار جوکر بسته بندی کرد. این خواننده و بازیگر در توییتر اعلام کرد که اگر بازخوانی نشده باشد، کارش تمام شده است. کارگردان تاد فیلیپس در اینستاگرام گفت در واقع، کل فیلم تمام شده است.

Joker 2، که Joker: Folie à Deux نام دارد، در اکتبر 2024 منتشر می شود، بنابراین هنوز کمی تا آماده شدن برای اکران زمان باقی مانده است. همانطور که فیلیپس در پست خود در رسانه های اجتماعی گفت، او اکنون در حال حفاری در “غار” است تا جوکر 2 را ویرایش کند و “همه آن را کنار هم بگذارد.”

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 Has A New Way To Unlock Attachments With Challenges

تاد فیلیپس برای نویسندگی و کارگردانی Joker 2 در کنار اسکات سیلور و دیگر نویسندگان بازمی گردد. Zazie Beetz از فیلم اصلی در کنار تازه واردانی مانند برندان گلیسون و کاترین کینر بازگشته است.