شرکتی که والتر وایت Tighty Whities را در حراجی خرید آنها را در بیابان منفجر کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در فوریه 2023 گزارش شد که SAXX با پرداخت 32500 دلار در مناقصه لباس زیر والتر وایت در یک حراجی برنده شد. توجه داشته باشید که لباس زیر همان جفت اصلی نیست که والتر وایت در این سری پوشیده است و در عوض یک جفت “دکور کمد” است.

همراه با بیانیه مطبوعاتی SAXX که با افتخار نابودی لباس های زیر والتر وایت را جشن می گرفت، این شرکت گفت که تمام درآمد حاصل از فروش لباس های زیر سفید را به بنیاد سرطان بیضه اهدا خواهد کرد. 25 خریدار نیز یک تکه از لباس زیر تخریب شده قاب دار دریافت می کنند.

برایان کرانستون با تعجب به این خبر واکنش نشان داد و متعجب شد که این لباس زیر بیش از 30000 دلار فروخته شد. بر نمایش امشب با بازی جیمی فالونکرانستون همچنین به شوخی گفت که موارد کثیف دارای برچسب قیمت بسیار بالاتری هستند – چیزی که آزمایش نشده و امیدوارم هرگز آزمایش نشده باشد.

شرکت پوشاک زیر SAXX به لباس زیر والتر وایت در صحرای نیومکزیکو پایانی غیرقابل تشریفات بخشید. SAXX لباس زیر را داخل یک پونتیاک آزتک، همان برند SUV والتر وایت در Breaking Bad قرار داد و آن را در یک انفجار منفجر کرد.

برای چی؟ SAXX توضیح داد:[We] می‌خواست این جفت پوشیده از پوسته را از آینده جمعی ما پاک کند تا اطمینان حاصل شود که همه مردان و توپ‌هایشان در رفاه آلت تناسلی زندگی می‌کنند.” این یک هدف بسیار نجیب است، هدفی که SAXX حداقل 32500 دلار برای آن هزینه کرده است.

بخوانید  فعلا منتظر نینتندو سوییچ ۲ نباشید