فیلم Heat 2 به کارگردانی مایکل مان در دست ساخت است. احتمال حضور آدام درایور

با این حال، مان پروژه را کارگردانی می کند تا فیلم را در مسیر درستی قرار دهد. مایکل مان قرار است Heat 2 را کارگردانی کند و مان همچنین فیلمنامه دنباله Heat را با مگ گاردینر خواهد نوشت. پس از موفقیت رمان Heat، مان علاقه خود را به کارگردانی فیلم Heat 2 اعلام کرده بود که در دو قسمت، قسمت اول در سال 1988 و قبل از اتفاقات فیلم اول و قسمت دوم بعد از اتفاقات فیلم رخ خواهد داد. فیلم گرما . .

علاوه بر این، منابع نزدیک به برادران وارنر. آدام درایور، که زمانی با مایکل مان در فراری کار می‌کرد، در حال مذاکره برای همکاری مجدد با مان در هیت 2 و نقش یک نیل مک‌کالی جوان است. منابع نزدیک به برادران وارنر ادعا می کند که استودیو در حال حاضر به دنبال بودجه برای پروژه است، اما تا کنون هیچ شریکی در این پروژه دخیل نیست. New Regency که در قسمت اول Heat سرمایه گذاری مشترک انجام داده است، در صورت موفقیت در این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد.

برخورد آدام درایور با موجودات ماقبل تاریخ در فیلم 65

از ابتدای سال 2023، شایعاتی در مورد بازیگران فیلم به گوش می رسد، به ویژه از احتمال بازگشت آل پاچینو برای بازی در نقش هانا در زمان حال، تا احتمال بازی آنا د آرماس در نقش معشوقه مک کالی. در فیلم 1988. تقویم. اما گفته می شود که درایور اکنون بیش از هر بازیگر دیگری به پروژه نزدیک است، زیرا ظاهراً با مان در فیلم فراری کار کرده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پس از گذشت نزدیک به سه دهه از اکران فیلم Heat، به نظر می رسد برادران وارنر و مایکل مان قصد دارند دنباله ای برای این فیلم بسازند. پس از شایعات چند هفته گذشته، Deadline شنیده است که برادران وارنر. در حال مذاکره برای ساخت Heat 2، دنباله ای بر جنایی کلاسیک 1995 بود. این داستان که مان اخیراً آن را به رمان تبدیل کرده است، تابستان گذشته منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز تبدیل شد.

بخوانید  اتاق پخش نهایی GameSpot - جعبه گشایی

برادران وارنر و مایکل مان قرار است برای ساخت Heat 2 به توافق برسند و آدام درایور در حال مذاکره برای بازی در نقش نیل مک کالی جوان است.