حداقل سیستم مورد نیاز برای Baldur’s Gate 3 تغییر کرد


استودیو Larian تایید کرده است که حداقل سیستم مورد نیاز برای Baldur’s Gate 3 افزایش یافته است.

استودیو لاریان اخیراً اعلام کرده است که بازی Baldur’s Gate 3 پس از یک دوره دسترسی زودهنگام دو ساله در تاریخ 9 سپتامبر 1402 (31 اوت 2023) به طور کامل بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، مک و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین این بازی برای کنسول های Xbox Series X است. Xbox Series S در حال توسعه است، اما به دلیل یک مشکل فنی در تجربه co-op تقسیم صفحه نمایش، این نسخه وضعیت انتشار نامشخصی دارد. در همین حال استودیو Larian تایید کرده است که نسخه PC بازی Baldur’s Gate 3 شامل تغییرات فنی می شود.

توسعه دهنده اخیراً در یک پست Steam تأیید کرد که حداقل سیستم مورد نیاز برای Baldur’s Gate 3 به روز شده است. استودیو لاریان در مورد آن توضیح داد: “کیفیت بصری و پیچیدگی گرافیکی Baldur’s Gate 3 در طول دوره دسترسی اولیه آن افزایش یافته است.” ما حداقل سیستم مورد نیاز آن را زیر نظر داشتیم و آن را نزدیکتر به انتشار بازی ارتقا دادیم تا بهتر منعکس کننده افزایش یافته باشد. کیفیت نسخه کامل در زمان راه اندازی.”

یکی از شخصیت های Baldur's Gate 3 که هیولاها را نابود می کند

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز به روز شده برای Baldur’s Gate 3، بازیکنان برای تجربه این اثر به یک پردازنده Intel I5 4690 یا AMD FX 8350، هشت گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 970 یا RX 480 نیاز دارند. علاوه بر این، برای تجربه این بازی با بالاترین کیفیت، گیمرهای رایانه شخصی به پردازنده Intel i7 8700K یا AMD r5 3600، پردازنده گرافیکی Nvidia 2060 Super یا RX 5700 XT و 16 گیگابایت رم نیاز دارند.

بخوانید  کارگردان کنستانتین دنباله می خواهد با رتبه R

علاوه بر این، بازیکنان باید برای بازی Baldur’s Gate 3 تقریباً 150 گیگابایت فضای خالی بر روی رایانه خود بگذارند. تیم لاریان در ادامه توضیح داد که بازیکنان می توانند بازی را با سیستمی پایین تر از حداقل سیستم اعلام شده تجربه کنند، اما ممکن است مشکلات فنی مختلفی را تجربه کنند. . Baldur’s Gate 3 توسعه بین پلتفرمی را در همه پلتفرم ها ارائه می دهد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر