کارگردان کنستانتین دنباله می خواهد با رتبه R

در مصاحبه ای جدید، فرانسیس لارنس، کارگردان کنستانتین گفت که با دنباله ای که مدت ها در انتظارش برای فیلم ترسناک ابرقهرمانی سال 2005 بود، او برای امتیاز R خشن تلاش خواهد کرد. صحبت کن با پاکت نامهلارنس گفت که او می‌خواست “کاری را که مردم همیشه در ابتدا می‌خواستند انجام دهد، نه نسخه PG-13 که اتفاقاً R را دریافت می‌کرد” مانند دفعه قبل.

دنباله کنستانتین هنوز چیز مطمئنی نیست، اما به احتمال زیاد عرضه خواهد شد. در سپتامبر سال جاری، برادران وارنر. با همکاری ریوز با لارنس، دنباله ای برای فیلم ریوز را روشن کرد. هنوز هیچ فیلمنامه ای نوشته نشده است، اما یک ایده در حال توسعه است. گلدزمن در کنار جی جی آبرامز و هانا مینگلا فیلمنامه و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

لارنس افزود که در حالی که در فیلم آینده خشونت زیادی وجود خواهد داشت، او همچنین می خواهد که فیلمی خنده دار باشد. لارنس گفت: «من فکر می‌کنم جان کنستانتین یک شخصیت خنده‌دار به شیوه‌ای تاریک و کمدی است. «قطعاً مایلم بیشتر از آن طنز طعنه آمیز و بدبینانه به داستان اضافه کنم. [in the sequel]”

در دسامبر سال گذشته، زمانی که کیانو ریوز تکرار کرد که چقدر دوست دارد در نقش جان کنستانتین بازگردد، امیدهای دیرینه برای ساخت دنباله کنستانتین دوباره زنده شد. ریوز احساسات خود را با استفان کولبرت در یک حضور تبلیغاتی برای صحبت در مورد رستاخیز ماتریکس به اشتراک گذاشت. ظاهراً این ظاهر به لارنس و تهیه کننده آکیوا گلدزمن مهمات کافی داد تا در نهایت چراغ سبز را برای کار روی دنباله دریافت کنند. در درجه اول، دی سی کامیکس ادعای مشروعی نسبت به این شخصیت داشت، که لارنس به The Wrap گفت: «همه آن دیوانگی با دی سی» سرانجام برطرف شد – تقریباً 20 سال بعد راه را برای ساخت دنباله هموار کرد.

بخوانید  بازگشت کوپن های بازی Nintendo Switch - 20 دلار برای یک جفت بازی انحصاری صرفه جویی کنید
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.