جیمز کامرون قصد دارد فرنچایز ترمیناتور را دوباره راه اندازی کند

در حال پخش: فیلم های تاریخچه ترمیناتور

همچنین به خاطر داشته باشید که کامرون با فرنچایز آواتار دستش پر است. آواتار: راه آب در آخر هفته گذشته بیش از 435 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. آواتار 3 در حال حاضر برای اولین بار در دسامبر 2024 برنامه ریزی شده است و قسمت های چهارم و پنجم بر اساس مجموع باکس آفیس عرضه می شوند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  زمان بیشتری دارید تا کنترلر Stadia خود را دوباره مفید کنید

ترمیناتور چیزی شبیه به T-1000 بار احیا شده است. اما به گفته جیمز کامرون، کارگردان، این مانع از انجام مذاکرات برای یک قسمت دیگر نمی شود. او از زمان ترمیناتور 2: روز داوری هیچ فیلمی را کارگردانی نکرده است، اگرچه او داستان فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک را تولید و توسعه داده است.

ترمیناتور: سرنوشت تاریک در واقع به عنوان شروع یک سه گانه برنامه ریزی شده بود. اما پس از نتایج ضعیف در باکس آفیس فیلم به تعویق افتاد. این در واقع دومین بار متوالی است که سریال پس از شروعی سخت در فولاد مذاب فرود می آید. Terminator: Genisys نیز در ابتدا قرار بود دو دنباله را ببیند. معلومه که کار نکرد

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برش:

بخوانید  انویدیا به سرعت در تلاش برای رفع مشکل کانکتور ۱۶ پین RTX 4090 است

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.