می‌توانید بازی‌های Ubisoft خود را که در Stadia خریداری کرده‌اید، به‌صورت رایگان به Ubisoft Connect منتقل کنید

مهم است که توجه داشته باشید که ارز درون بازی به Ubisoft Connect منتقل نمی شود، اما اگر بازی مورد نظر دارای پیشرفت متقاطع باشد، هر آیتمی که خریداری می کنید، انتقال می یابد. می توانید مشورت کنید سوالات متداول یوبی سافت برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه دقیقاً منتقل می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر صاحب بازی‌های Ubisoft در Stadia هستید، نسخه‌های Ubisoft Connect را بدون هزینه اضافی دریافت خواهید کرد. اگر حساب Ubisoft خود را به Stadia متصل کرده باشید، این به طور خودکار اتفاق می افتد. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید قبل از بسته شدن Stadia در 18 ژانویه 2023 این کار را انجام دهید تا بازی‌های خود را دریافت کنید.

اگر از طریق Stadia در Ubisoft+ Multi-Access مشترک شده باشید، یک ایمیل حاوی دستورالعمل ثبت نام مستقیم در وب سایت Ubisoft دریافت خواهید کرد. همچنین یک کوپن برای یک ماه Ubisoft+ رایگان دریافت خواهید کرد. اگر در ایالات متحده هستید، می توانید به پخش جریانی Ubisoft+ از طریق آمازون لونا ادامه دهید. اگر خارج از ایالات متحده هستید، از تخفیف شش ماهه Ubisoft+ Multi-Access برخوردار خواهید شد. هر مشتری یوبی‌سافت در Staidia، چه مشترک یا صاحب بازی، یک کد تخفیف برای یک ماه اشتراک اولویت‌دار رایگان در GeForce Now دریافت می‌کند.

مدت کوتاهی پس از اعلام خبر مرگ سرویس بازی های ابری، یوبی سافت به بسیاری از شرکت های دیگر پیوست و برنامه هایی را اعلام کرد که به بازیکنان اجازه می دهد ذخیره ها و پیشرفت خود را از Stadia منتقل کنند. شما می توانید تمام جزئیات را در مورد بررسی کنید وب سایت یوبی سافت این سرویس در 18 ژانویه 2023 بسته خواهد شد.

بخوانید  پوستر فیلم New Knock at the Cabin منتشر شد