پوستر فیلم New Knock at the Cabin منتشر شد

فیلم ضربه در کابین بر اساس رمان کابین در انتهای جهان ساخته شده است پل ترمبلی کار تمام شد و ام نایت شیامالان نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشت. چمالان و اشوین راجان از Blinding Edge Pictures Inc. مارک بینستاک آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم فعالیت می کنند. استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس تهیه کننده اجرایی این فیلم را نیز بر عهده دارند.

یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم ترسناک آخرالزمانی Knock at the Cabin به کارگردانی M. Night Shyamalan منتشر کرده است.

پوستر فیلم کلبه را بزن

در خلاصه فیلم ضربه در کابین “یک دختر جوان و والدینش هنگام تعطیلات در یک کابین دورافتاده توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می شوند که از خانواده می خواهند تصمیمی غیرممکن و دور از ذهن برای جلوگیری از آخرالزمان بگیرند. با دسترسی محدود به دنیای بیرون، این خانواده باید تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. آنها به آن ایمان دارند و اگر بتوانند قبل از اینکه همه چیز نابود شود، فداکاری نهایی را انجام دهند.”

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Knock at the Cabin به کارگردانی ام نایت شیامالان منتشر شد این پوستر شخصیت های فیلم را نشان می دهد و در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. طرفداران برای تماشای این تریلر وحشتناک نیازی به صبر طولانی ندارند و در تاریخ 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401) روی پرده های سینما می رود.

دیوید باتیستا, The Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت 3)، جاناتان گروفبازیگر سریال شکارچی ذهن بن الدریجبازیگر فلی بگ پرنده نیکی آموکامجری که در قدیمی (قدیمی) ظاهر می شود ابی کوینبازیگر فیلم زنان کوچک (زنان کوچک) روپرت گرینتبازیگر سریال بنده و کریستن کوی از جمله بازیگرانی که در فیلم ضربه در کابین حضور داشتند نقش بازی می کنند.

بخوانید  اپل پس از تصمیم دادگاه استیناف، "پیروزی قاطع" را بر اپیک گیمز اعلام کرد