پیش نمایش عملی DualSense Edge – GameSpot

DualSense Edge احساس و ظاهری تقریباً مشابه با DualSense Controller دارد. مدیر ارشد محصول DualSense Edge، Tomomasa Mizuno به من اطمینان داد که این یک حرکت عمدی بوده است تا گیمرهایی که قبلاً صدها ساعت را با DualSense استاندارد گذرانده‌اند، بیگانه نکنند. اگر تا به حال یک کنترلر پلی استیشن 5 در دست داشته باشید، می دانید که Edge در دستان شما چه حسی خواهد داشت. بزرگترین تغییرات ارگونومی عبارتند از دستگیره های لاستیکی جدید در پشت کنترلر، دو دکمه عملکرد، توقف های ماشه و دکمه های دست و پا زدن قابل تنظیم در پشت.

مفیدترین موارد اضافه شده به DualSense Edge دو دکمه عملکردی هستند که درست در زیر میله های آنالوگ قرار دارند. با نگه داشتن a منویی ظاهر می شود که به شما امکان می دهد به سرعت نمایه های کنترلر را تغییر دهید، صدای هدفون را تنظیم کنید و به منویی برای تغییر تنظیمات کنترلر خود دسترسی پیدا کنید. دکمه‌های عملکرد مانند یک توسعه طبیعی DualSense هستند که دسترسی به ویژگی‌های کلیدی را که احتمالاً در طول یک جلسه بازی به آن‌ها نیاز دارید، آسان می‌کند. موقعیت مکانی آنها باعث می‌شود تا در لحظه‌های داغ اشتباه کلیک نکنید، اما به راحتی می‌توانید در اواسط بازی کلیک کنید. دسترسی به بازی

مانند Elite، کنترلر، همراه با کابل شارژ، درپوش های چوبی قابل تعویض، دکمه های عقب و یک قفل سیم، همگی در یک کیف حمل سخت سفید با سوراخی در پشت برای شارژ آسان بسته بندی شده اند. در مجموع، DualSense Edge گزینه خوبی برای دارندگان پلی استیشن به نظر می رسد که ممکن است با حسادت کنترلرهای حرفه ای به پیشنهادات ایکس باکس چشم دوخته باشند. با 200 دلار، یک کنترلر با فرم فاکتور آشنا، ارگونومی بهبود یافته، گزینه های ویژگی های جدید و سطح خوبی از سفارشی سازی دریافت خواهید کرد.

بخوانید  ذهن آگاهی در بازی‌های ویدئویی: کالایی شدن امر معنوی