دواین جانسون تایید کرد که Black Adam 2 در استودیو دی سی اتفاق نمی افتد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



سخنان جانسون نشان می‌دهد که قصد دارد تغییر را به سرعت انجام دهد و به آینده‌ای برای شخصیت اشاره کند، اما به عنوان یک سخنرانی امتیاز برای تلاش او برای تصاحب شبه استودیو DC (و همچنین تبلیغات برای تکیلا ترمانا) عمل می‌کند.

جانسون نوشت: «من و جیمز گان با هم ارتباط برقرار کرده‌ایم و بلک آدام در اولین فصل داستان‌سرایی آن‌ها حضور نخواهد داشت. با این حال، DC و Seven Bucks توافق کرده‌اند که به کشف ارزشمندترین راه‌ها برای استفاده از Black Adam در فصل‌های آینده DC Multiverse ادامه دهند.

اکران و اجرای فیلم در زمان سختی برای جانسون رخ می دهد. تنها چند هفته پس از اکران این فیلم، که شامل تصویری کوتاه از بازگشت هنری کاویل در نقش سوپرمن بود، برادران وارنر. دیسکاوری از انتخاب جیمز گان و پیتر سافران به عنوان روسای مشترک استودیو دی سی خبر داده است تا این زوج یک برنامه تولید چند ساله استودیویی بسازند.

پیش از اکران بلک آدام، به نظر می رسید ستاره دواین جانسون در حال ساخت یک بازی قدرتمند با این شخصیت در مورد فیلم های آینده دی سی است. با این حال، با تغییر نگهبان در استودیو دی سی و عملکرد ضعیف فیلم در باکس آفیس، به نظر می رسد آینده بلک آدام تیره و تار است و جانسون به روز رسانی را از طریق آن ارائه کرد. توییتر.

بخوانید  معرفی و جعبه‌ گشایی ست گیمینگ Razer؛ پکیجی کامل برای گیمرها

قبل از انتشار بلک آدام، جانسون توییت کرد که سلسله مراتب قدرت در دنیای دی سی در شرف تغییر است. در مقایسه، این رتبه‌بندی به نظر اعتراف به این است که فیلم آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت. بر اساس گزارش ردیاب باکس آفیس، این فیلم با بودجه تخمینی ۲۰۰ میلیون دلاری، تنها ۳۹۱ میلیون دلار از مجموع باکس آفیس ایالات متحده و سراسر جهان به دست آورد. شماره. به گفته خود جانسون، این فیلم با در نظر گرفتن هزینه های تولید و بازاریابی بین 52 تا 72 میلیون دلار فروش خواهد داشت.

این توییت به دنبال مجموعه ای از تصمیمات سخت گان و سافران است، از جمله حذف سومین فیلم Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکینز، علاوه بر بازگشت های آینده برای کاویل و جانسون. ظاهراً ظاهر کوتاه زن شگفت‌انگیز گال گدوت و سوپرمن کاویل در فیلم آتی ازرا میلر فلش نیز از فیلم حذف شده است.

پیش از این، کاویل و گان هر دو تایید کردند که اولی دیگر سوپرمن را به تصویر نخواهد کشید. بازگشت او تصمیمی بود که توسط جانسون تحت فشار قرار گرفت و توسط مدیران در حال خروج برادران وارنر اتخاذ شد. اکتشاف، و در نهایت در تضاد با دیدگاه مدیران مشترک جدید برای دنیای DC قرار گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر