تولید گلادیاتور 2 چه زمانی از سر گرفته می شود؟


ورایتی از از سرگیری تولید فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات خبر داد.

از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که ساخت فیلم گلادیاتور 2 (گلادیاتور 2) به کارگردانی ریدلی اسکات در 13 آذر (4 دسامبر) در جمهوری مالت از سر گرفته خواهد شد. فیلمبرداری دنباله در جولای 2023 به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) متوقف شد. با پایان این اعتصاب در 18 آبان (18 آبان) تولید این فیلم از سر گرفته می شود.

گلادیاتور 2 دنباله فیلم گلادیاتور محصول 2000 به کارگردانی ریدلی اسکات است. دنباله روی ماجراهای لوسیوس، برادرزاده کومودوس تمرکز خواهد کرد. پل مسکال، بازیگر Aftersun در این فیلم نقش لوسیوس را بازی می کند. در حالی که کانی نیلسن او نقش خود را در نقش لوسیلا، مادر لوسیوس، دوباره بازی خواهد کرد. درک ژاکوبی و جایمان هانسو نیز برای بازی مقابل سناتور گراکوس و جوبا باز خواهند گشت.

دنزل واشنگتن، جوزف کوین، فرد هچینگر، پیر پاسکال، مه قلموی، اشعه کبدی، پیتر منسا و مت لوکاس آنها از دیگر بازیگران گلادیاتور 2 هستند. دیوید اسکارپا که با ریدلی اسکات در تمام پول های جهان و ناپلئون همکاری داشت، فیلمنامه این فیلم را نوشته است. میشل پروس، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات تهیه کننده این پروژه خواهد بود.

گلادیاتور 2 در تاریخ 22 نوامبر 2024 در ایالات متحده اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Halo Infinite's King Of The Hill Twist On Firefight Co-Op در تاریخ 5 دسامبر عرضه می شود