بازی Halo Infinite’s King Of The Hill Twist On Firefight Co-Op در تاریخ 5 دسامبر عرضه می شود



Firefight به عنوان بخشی از به روز رسانی دسامبر در تاریخ 5 دسامبر در قالب Firefight: King of the Hill به Halo Infinite می آید. فایر فایت یک حالت بقای PvE است که در آن بازیکنان باید با امواجی از دشمنانی که در بازی های قبلی Halo ظاهر شده بودند اما تا کنون در Halo Infinite وجود نداشتند، مبارزه کنند.

در یک پست وبلاگ در نقطه راه هالهکانر کنلی، طراح فنی، نحوه عملکرد حالت جدید Firefight: King of the Hill و تفاوت آن با Firefight کلاسیک را توضیح داد. این حالت دارای خواستگاری خواهد بود و به چهار بازیکن اجازه می دهد تا در حالت Co-op باشند. همانطور که از نام آن پیداست، تپه ای وجود دارد که باید آن را تصرف کنید و دشمنان در کمپین نیز در تلاش برای تصرف آن هستند. یک دور با تصرف تپه و شکست دادن موج رئیس به دست می آید.

در حال پخش: Halo Infinite | فصل پنجم: قضاوت | تریلر Firefight: King of the Hill

مسابقاتی که از طریق خواستگاری در دسترس هستند شامل پنج دور خواهد بود و بازیکنان برای برنده شدن باید سه امتیاز کسب کنند که به معنای برنده شدن حداقل در سه دور است. اگر دشمنان تپه را تصرف کنند یا کل تیم از بین برود، یک نوبت از بین می رود. وقتی نوبت به ریسپون‌ها می‌رسد، Firefight: King of the Hill زندگی مشترک را کنار می‌گذارد و در عوض دارای یک تایمر طولانی‌مدت با قابلیت احیای هم تیمی‌ها با مسئولیت خودتان است. استخر زندگی سنتی به عنوان یک گزینه در بازی های سفارشی موجود است.

در بین دور، شما این شانس را خواهید داشت که مهمات را دوباره بارگیری کنید و سلاح های جدیدی را بدست آورید، قبل از اینکه یک تپه جدید در یک مکان جدید ظاهر شود. Kennelly گفت که مسابقات بین 15 تا 20 دقیقه طول می کشد، اگرچه حالت بازی تایمر ندارد.

جمجمه‌ها نیز برمی‌گردند، با یک جمجمه جدید «نیمه تصادفی» در پایان راند در صورتی که بازیکنان در راند برنده شوند و کسی نمرد. با این کار یک رگه شروع می شود و با هر دور برد بدون مرگ جمجمه های جدید اضافه می شود، اما اگر کسی بمیرد آخرین جمجمه غیرفعال می شود. دلیل “نیمه تصادفی” بودن آن این است که بازی جمجمه های آسان تری مانند Fog را اضافه می کند که رادار شما را غیرفعال می کند، قبل از اینکه جمجمه های شدیدتر را بعدا اضافه کند.

بخوانید  راهنمای خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال Exquino

Firefight: King of the Hill در مجموع با 9 نقشه راه اندازی شد، پنج نقشه در حال حاضر در Halo Infinite، سه نقشه ایجاد شده توسط جامعه، و نقشه جدید راه اندازی شده به عنوان بخشی از به روز رسانی دسامبر، House of Reckoning. لیست کامل نقشه های Firefight: King of the Hill به شرح زیر است:

  • خانه قضاوت
  • هیولا
  • بن بست
  • راه اندازی سایت
  • آتش زنده
  • واحه
  • تبعید (توسط Epetr0، SandoChokUN)
  • South Bay (توسط آقای کواتز)
  • Vallaheim (توسط HaiseOz)

Firefight: King of the Hill به عنوان بخشی از آپدیت دسامبر Halo Infinite در 5 دسامبر می آید. به روز رسانی دسامبر همچنین تجهیزات جدید Repair Field و چندین ویژگی جدید را به Forge اضافه می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر