راهنمای خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال Exquino

همانطور که قبلا اشاره کردیم، برای شروع کار و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، ابتدا باید به وب سایت Exquino دسترسی داشته باشید، ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

پس از انجام این مراحل و قبل از ورود به حساب کاربری، لازم است ایمیل ارسال شده توسط Exquino را تایید کنید.

صرافی آنلاین Exquino علاوه بر دارا بودن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار، امکانات و امکانات مناسب و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا کاربران بتوانند در محیطی امن و راحت به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی مورد علاقه خود بپردازند.

اگر شما نیز علاقه مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی Exquino هستید، نحوه معامله در این صرافی را به شما آموزش می دهیم.

با ورود ارزهای دیجیتال و علاقه مردم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، اهمیت این بازار بر هیچکس پوشیده نیست، چرا که امروزه بخش بزرگی از اقتصاد جهان را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که بیت کوین پیشروترین ارز دیجیتال جهان با بیشترین حجم تراکنش در بازار است، علیرغم نوسانات شدید قیمتی که تجربه کرده است، همواره محبوبیت زیادی در بین معامله گران و فعالان این حوزه داشته است و این محبوبیت و سودآوری بالای بیت کوین. بسیاری از معامله گران را بر آن داشته است تا به دنبال یادگیری روش ها، راه هایی برای یادگیری باشند خرید و فروش بیت کوین و از این طریق سود ببرند

بخوانید  کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر بازی خیره کننده خواهد بود

خرید و فروش بیت کوین

صرافی آنلاین Exquino

نحوه خرید بیت کوین در Exquino

در مرحله بعد تیک مربوط به خواندن قوانین سایت را فعال کرده و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. اگر شخصی از دوستان یا آشنایان شما را به صرافی Exquino معرفی کرد، می توانید کد این شخص را در قسمت مربوط به کد شناسایی وارد کنید. توجه داشته باشید که استفاده از این کد شناسایی هم برای شخصی که این کد را به شما داده و هم برای شما دارای مزایا و امتیازاتی خواهد بود.

به تجارت و خرید بیت کوین و به طور کلی روش های مختلفی برای معامله ارزهای دیجیتال وجود دارد که رایج ترین آنها خرید و فروش بیت کوین از صرافی های معتبر ارز دیجیتال است.

وجود تحریم های بین المللی علیه کاربران ایرانی و مسدود شدن حساب کاربری آنها در صرافی های خارجی، صرافی های آنلاین ایرانی را به بهترین و مطمئن ترین گزینه برای فعالیت ها و معاملات سرمایه گذاران ایرانی تبدیل کرده است.

3- بازار Exquino: می توانید مقدار دلخواه از دارایی های بیت کوین خود را که قصد فروش آن را دارید از کیف پول های دیگر خود با حداقل کارمزد یا از کیف پول Exquino به صورت رایگان به پلتفرم Exquinomarket منتقل کرده و با سایر کاربران با قیمت دلخواه معامله کنید.

برای ثبت نام و خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین اکسکونو پس از ورود به وب سایت این صرافی به نشانی www.excoino.com وارد قسمت ثبت نام شده و اطلاعات درخواستی را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

بخوانید  تریلر جدید بازی Alan Wake 2 با محوریت تحسین منتقدان منتشر شد

2- سفارش داده شده: در این قسمت همانند زمان خرید می توانید سفارش فروش بیت کوین مورد نظر خود را با قیمت دلخواه و در مدت 8 ساعت انجام دهید.

بیت کوین بخر

2- سفارش: اگر قصد خرید بیت کوین با قیمت دلخواه را دارید، 8 ساعت دیگر وارد قسمت سفارش شده و به میزان بیت کوین مورد نظر خود سفارش دهید. توجه داشته باشید که اگر سفارش شما در این مدت 8 ساعت تکمیل نشود، به صورت خودکار متوقف شده و باید سفارش جدید خود را ثبت کنید.

به بیت کوین بخر در Exquino Exchange، پس از باز کردن یک حساب کاربری و تکمیل احراز هویت، موارد زیر را انجام دهید:

– برای خرید بیت کوین باید موجودی حساب ریالی خود را از طریق واریز آنلاین یا آفلاین افزایش دهید

1- تبدیل: در این قسمت می توانید مقدار بیت کوین مورد نظر خود را به صورت آنی و با قیمت روز و پیشنهادی Exquino خریداری کنید.

پلتفرم Exquino با استفاده از دانش تخصصی داخلی، بستری امن و کارآمد را برای فعالیت ها و تراکنش های کاربران ایرانی فراهم کرده است.

برای این کار، ابتدا باید ثبت نام کنید و پس از یافتن صرافی معتبر دیجیتال، احراز هویت خود را تکمیل کنید.

گزارش پایان اطلاعیه

برای فروش ارز دیجیتال بیت کوین، اگر کاربر Exquino نیستید، پس از انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت، می توانید یکی از سه روش زیر را دنبال کنید:

صرافی ارز دیجیتال Exquino به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در زمینه خرید و فروش گسترده ارزهای دیجیتال از سال 1395 با مجوز از معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرد.

بخوانید  بلیزارد اولین همکاری IP Overwatch 2 را با One Punch Man Saitama Skin فاش کرد.

3- Exquino Market: شما می توانید پلتفرم تجاری Exquino به نام Exquinomarket مبلغ دلخواه ارزهای دیجیتال خود را از سایر کیف پول های خارجی با کمترین کارمزد و از کیف پول Exquino به صورت رایگان و در اسرع وقت انتقال دهید و با سایر کاربران معامله کنید.

نحوه فروش بیت کوین در Exquino

1- تبدیل: این قسمت به شما امکان می دهد تا میزان بیت کوین مورد نظر را به صورت مستقیم و با قیمت پیشنهادی Exquino بفروشید.

– در مرحله بعد، بیت کوین را به یکی از سه روش خریداری کنید:

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

پس از تایید ایمیل مجددا به سایت Exquino رفته و روی گزینه ورود کلیک کنید. در قسمت ورود با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری که هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

نحوه خرید و فروش بیت کوین در صرافی آنلاین Exquino

با وجود اینکه ارزهای دیجیتال دارایی های غیر فیزیکی هستند، قیمت این ارزها مانند هر کالا یا ارز دیگری بر اساس عرضه و تقاضا بالا و پایین می شود. بنابراین، با افزایش تقاضا برای یک ارز دیجیتال، قیمت آن افزایش یافته و در نتیجه با کاهش تقاضا، از قیمت ارز دیجیتال کاهش می یابد

– به وب سایت Excoino به آدرس www.excoino.com بروید و وارد حساب کاربری خود شوید