استودیو گوریلا احتمالاً در توسعه نسخه PS5 بازی Horizon Zero Dawn دخالتی ندارد

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Horizon: Call of the Mountain در اصل توسط استودیو Firesprite سونی توسعه داده شد و بر اساس آگهی‌های شغلی، گوریلا اکنون پروژه‌های اعلام‌نشده دیگری دارد.

شایعاتی مبنی بر توسعه بازسازی یا ریمستر Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 برای اولین بار در اکتبر 2022 منتشر شد. با این حال، هنوز اطلاعات فاش شده کمی در مورد این پروژه وجود دارد. با توجه به اینکه گوریلا گیمز در حال حاضر در حال توسعه بسته الحاقی Horizon Forbidden West برای Burning Shores است و در توسعه بازی واقعیت مجازی Horizon: Call of the Mountain برای پلی استیشن VR2 نقش دارد، جای تعجب نیست که بازسازی اولین بازی. نسخه ای که به این استودیو سپرده شده بود نبود

چندی پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه یک تیم سازنده بازی در حال کار بر روی نسخه پلی استیشن 5 بازی Horizon Zero Dawn هستند. نسخه بهبود یافته ای که برخی آن را بازسازی و برخی آن را ریمستر اولین بازی از سری Horizon سونی می دانند. اکنون، یک گزارش جدید توضیح می‌دهد که استودیوی گوریلا گیمز زمان خود را صرف کار روی این نسخه ارتقا یافته نکرده است و کار ساخت در یکی از استودیوهای دیگر پلی‌استیشن در حال پیشرفت است.

Horizon Zero Dawn Remake احتمالاً با یک به‌روزرسانی بصری بزرگ در پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. زیرا زمینه‌های بهبود گرافیکی زیادی برای استفاده از قدرت سخت‌افزار نسل نهم دارد. همچنین شاهد مدل های پیشرفته و بهبود یافته شخصیت های داستان هستیم که علاوه بر بهبود کیفیت بافت ها و انیمیشن ها، آن را به تجربه نسخه دوم نزدیک می کند. انتشار نسخه PS5 بازی Horizon Zero Dawn ممکن است از نظر فنی آن را به سطح Horizon Forbidden West برساند.

بخوانید  نگاهی دقیق تر به ترانک های الهام گرفته شده از آکیرا مایکل بی جردن برای Creed III بیندازید
کاور بازی Horizon Zero Dawn

انتظار می‌رود بسته الحاقی Burning Shores در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 آوریل 1402) فقط برای بازیکنان نسخه PlayStation 5 بازی Horizon Forbidden West در دسترس باشد. داستان این محتوای اضافی بازیکنان را به جزایر آتشفشانی لاس وگاس می برد. جایی که بازیکنان باید با Horus Titan مبارزه کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که بازی واقعیت مجازی Horizon: Call of the Mountain در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ مارس ۱۴۰۱) برای خریداران پلی‌استیشن VR2 در دسترس قرار گیرد.

به نظر می رسد که Guerrilla Games در توسعه بازسازی یا ریمستر Horizon Zero Dawn دخالتی ندارد و تیم دیگری در حال کار بر روی نسخه ارتقا یافته این بازی هستند.

این گزارش از کالین موریارتییک متخصص و روزنامه نگار مشهور در صنعت بازی و پادکست نمادهای مقدس منتشر شد. او اعلام کرد که بازسازی Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 توسط گوریلا گیمز ساخته نخواهد شد. با این حال موریارتی برای کاهش احتمال افشای هویت منبع، نام تیم مسئول توسعه این نسخه بهبودیافته را فاش نکرد. توجه داشته باشید که سونی هنوز به نسخه PS5 بازی Horizon Zero Dawn اشاره نکرده است و در صورت درست بودن ساخت آن باید منتظر معرفی رسمی تیم سازنده باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر