پربازدیدترین لپ تاپ های محصول زومیت در سال 2022

در میان لیست 10 زومیت می توان نام محصولات لنوو و ایسوس را نیز مشاهده کرد. در ادامه نگاهی داریم به پربازدیدترین لپ تاپ های قسمت محصولات زومیت.

ده Lenovo Legion 5

طبق آمار، لپ‌تاپ‌های اپل توانسته اند بیشترین جایگاه را در لیست 10 لپ‌تاپ پربازدید سال 2022 در بخش محصولات زومیت به خود اختصاص دهند. اکثر لپ‌تاپ‌های محبوب زومیت توسط اپل تولید شده‌اند و این عدد به خوبی نشان می‌دهد که باارزش‌ترین برند جهان در ایران چقدر محبوب است، حتی در زمان‌هایی که دستیابی به مک‌بوک‌ها بسیار سخت‌تر شده است.

تعداد علاقه مندان به لپ تاپ در ایران بسیار زیاد است، اما شرایط بازار به حدی پیش رفته است که اکنون افراد کمی فرصت خرید لپ تاپ جدید را دارند. با این حال، اکثر لپ تاپ ها بخش محصولات زومیت آنها بسیار محبوب بودند. در بخش محصولات به شما امکان دسترسی به مشخصات فنی، تصاویر و تمامی اطلاعات محصولات الکترونیکی از جمله لپ تاپ را داده ایم. مقایسه محصول به صورت قسمت به جزء یکی دیگر از ویژگی های مفید محصولات زومیت است.

در حال حاضر، عمدتاً دو نوع لپ‌تاپ در بازار به فروش می‌رسد: لپ‌تاپ‌های ویندوزی که توسط شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، لنوو و ایسوس تولید می‌شوند و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل macOS تولید شده توسط اپل. تعدادی از لپ تاپ های ویندوزی دارای طراحی قابل تبدیل هستند، به این معنی که می توان از آنها به عنوان تبلت نیز استفاده کرد.

اکثر برندها در طول زمان پیشرفت چشمگیری داشته اند و اگر امروز وارد بازار شوید با چندین گزینه با کیفیت روبرو خواهید شد. یک لپ تاپ خوب علاوه بر ظاهر جذاب، تعادل خوبی بین توان پردازشی و مصرف انرژی برقرار می کند. یکی از عواملی که به دیده شدن لپ تاپ های اپل کمک کرده است، استفاده از یک پردازنده قدرتمند اما کم مصرف است. لپ تاپ های اپل از نظر شارژدهی جزو بهترین های بازار هستند.

بخوانید  پیر شدن تام کروز برای ماموریت: محاسبه مردگان غیرممکن در نظر گرفته شده است

در طول یک سال گذشته، بسیاری از برندها لپ تاپ های جدیدی را برای پوشش انواع نیازها روانه بازار کرده اند. برخی از برندها به سنت های خود پایبند هستند و قدرتمندترین سخت افزار را برای ایجاد یک دستگاه قابل حمل برای گیمرهای حرفه ای ترکیب می کنند. تعدادی از برندهای دیگر ترجیح داده اند بر روی نیازهای عمومی کاربران تمرکز کنند و یک سری از برندها لپ تاپ هایی ساخته اند که از نظر طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

در سال 2022، پایگاه داده محصولات زومیت میزبان لپ تاپ های جدید بود. از محصولاتی مانند MacBook Air M2 و MacBook Pro M2 گرفته تا لپ‌تاپ‌های گیمینگ Asus و Lenovo. در این بین مخاطبان زومیت به یک سری لپ تاپ توجه بیشتری نشان داده اند.

ایرانی ها علاقه زیادی به لپ تاپ دارند، اما قدرت خرید پایین، تهیه لپ تاپ جدید را بسیار سخت کرده است.