رئیس استودیو Nuttydog به برخی از شایعات نادرست اشاره می کند

دراکمن در پست جدیدی که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، اشاره کرد که Naughty Dog در سال 2023 چیزهای هیجان انگیز زیادی برای به اشتراک گذاشتن با طرفداران خواهد داشت که با برخی از پروژه های آینده این شرکت مرتبط خواهد بود. در ادامه آن توییت، دراکمن به طور رمزآلود به طرفداران هشدار داد که مراقب اتهامات نشت داخلی اخیر باشند که آشکار شده است. به نظر می رسد دراکمن به طور غیرمستقیم به افشاگری اخیر در مورد تولید The Last of Us Part 3 بدون اشاره به آن اشاره می کند. در نتیجه، به نظر می رسد دراکمن از این روش غیرمستقیم استفاده می کند تا اعلام کند که تمرکز فعلی Naughty Dog روی ساخت The Last of Us Part 3 نیست.

در آخرین اخبار بازی، نیل دراکمن، ناتی داگ، کارگردان و رئیس استودیو The Last of Us به طور غیرمستقیم شایعاتی مبنی بر اینکه قسمت سوم سری The Last of Us پروژه اصلی فعلی Naughty Dogg خواهد بود و در مرحله تولید اصلی قرار خواهد گرفت را رد کرد. چند هفته پیش، یکی از Eisnaider ادعا کرد که Naughty Dog علاوه بر توسعه بازی چندنفره The Last of Us در واقع روی قسمت سوم کار می کند. برخی فکر می کردند که این شایعه با توجه به منبع آن ممکن است باورپذیر باشد، اما توییت اخیر نیل دراکمن آن را زیر سوال برده است. اعتبار.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

تصور کلی بسیاری از طرفداران در ماه های اخیر این است که ابتدا بازی آنلاین جدید Last of Us منتشر می شود، سپس شاهد شروع سری جدید بازی های استودیو Naughty Dog خواهیم بود و شاید به بازی The Last of Us بیاییم. قسمت سوم در پایان ژنرال 9. . البته این فقط حدس و گمان است، اما شایعات اخیر برخی افراد را به این فکر انداخته که Nutty Dog ابتدا می‌خواهد The Last of Us Part 3 را تمام کند و بعد از بازی آنلاین The Last of Us به بازار بفرستد.

بخوانید  امکان انتشار بازی Starfield با رده سنی بزرگسالان

تصویرسازی بازی چند نفره The Last of Us

به نظر می رسد نیل دراکمن، کارگردان سری The Last of Us برخی از شایعات اخیر در مورد اولویت بندی ساخت و انتشار قسمت سوم این سری قبل از یک بازی دیگر را رد کرده است.

اگرچه دراکمن با این پست به شایعات اخیر پاسخ داد، اما به نظر نمی‌رسد که ساخت دنباله‌ای برای سریال The Last of Us را انکار کند. در واقع، پست او بیان می‌کند که “بسیاری از” اطلاعات شایعات اخیر این است. نادرست با توجه به این مشکل، نمی توان از توسعه نسخه سوم در آینده خودداری کرد.

صرف نظر از صحت شایعات اخیر، سال 2023 بدون شک سال بزرگی برای سریال The Last of Us خواهد بود. در نهایت، اقتباس تلویزیونی جدید این سریال قرار است در 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) از شبکه HBO و HBO Max پخش شود. ) . فراتر از آن، امسال اخبار بیشتری در رابطه با گیم پلی انبوه چند نفره این سری منتشر خواهد شد.