امکان انتشار بازی Starfield با رده سنی بزرگسالان

البته ESRB به طور رسمی رتبه سنی Starfield را اعلام نکرده است، اما بازی هایی مانند Fallout 76 و Skyrim علاوه بر این، به این دلایل، آنها طبقه بندی بزرگسالی را دریافت کرده بودند و جای تعجب نیست.

تعیین رتبه بندی سنی بازی Starfield

با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد بازی Starfield با رده سنی بزرگسالان بر روی کنسول های Xbox و PC منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از حساب کاربری Starfield در توییتر بازی، رده بندی سنی این بازی توسط ESRB “Mature” مشخص شده است. به نظر می رسد Bethesda رتبه بندی سنی Starfield را فاش کرده است، و در حالی که این اطلاعات هنوز در وب سایت رسمی این شرکت ذکر نشده است، می توان آن را در تصویر بنر حساب توییتر Starfield پیدا کرد. و در گوشه بالا و سمت چپ تصویر به وضوح می توانید سن را طبقه بندی کنید ESRB را برای این بازی ببینید.

بازی استارفیلد در تاریخ 6 سپتامبر (15 سپتامبر) برای Xbox سری X، سری ایکس باکس اس و PC بیرون خواهد آمد. علاوه بر این، این بازی از روز انتشار برای کاربران Game Pass در دسترس خواهد بود. طرفداران استارفیلد همچنین می توانند در طول رویداد Starfield Direct که یک رویداد داستانی انحصاری است، انتظار یک پیش نمایش عمیق از بازی را داشته باشند. 11 ژوئن (21 ژوئن) و پس از Xbox Showcase برنامه ریزی شده است.

گفته می شود محتوایی که باعث شده استارفیلد رتبه بزرگسالان را دریافت کند، شامل «خشونت، غرغر، مضامین مرتبط، زبان ناپسند و مصرف مواد مخدر» است. البته آخرین مورد چندان غیرمنتظره نخواهد بود. زیرا در ماه مارس گزارشی در مورد محدودیت سنی قمار استارفیلد در استرالیا منتشر شد که یکی از دلایل آن “مصرف مواد مخدر” بود.

بخوانید  نقشه فصل 4 Fortnite فاش شد: POI های جدید، تغییرات گیم پلی و موارد دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر