اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز در فیلم جدید کارگردان A Fantastic Woman ایفای نقش کرده اند

اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز قرار است این بار در فیلم Voyagers به ​​کارگردانی سباستین للیو دوباره با هم بازی کنند.

Voyagers یک درام عاشقانه درباره رابطه بین ستاره شناس و مشاور ناسا کارل سیگان و فیلمساز آن دریان است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران این فیلم مشخص شدند. ورایتی گزارش داد که اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز به بازیگران Voyagers اضافه شده اند، گارفیلد در نقش کارل سیگان و جونز نقش آن دریان را بازی می کند. این دو بازیگر پیش از این در سریال زیر پرچم بهشت ​​بازی کرده اند.

وویجرز در سال 1977 و زمانی که ناسا تلاش می کند اولین کاوشگر بین ستاره ای انسانی به نام وویجر را پرتاب کند. تیمی به رهبری ساگان تصمیم می‌گیرند پیامی را برای راه‌اندازی با چیزی به نام رکورد طلایی آماده کنند که حاوی موسیقی و تصاویری از تمدن بشری تا تمدن‌های احتمالی فرازمینی است. اما چیزی که به عنوان یک ماموریت رقابتی شروع می شود، به یک رابطه عاشقانه بین ساگان و دریان تبدیل می شود.

سباستین للیو برای کارگردانی فیلم A Fantastic Woman برنده اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد

دیزی ادگار جونز بیشتر برای بازی در فیلم Normal People شناخته می شود که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از دیگر کارهای جونز می توان به بازی در فیلم Where the Crawdads Sing، فیلم Fresh، سریال The War of the Worlds و زیر پرچم بهشت ​​اشاره کرد. جونز در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید On Swift Horses است و اخیرا برای بازی در Twisters قرارداد امضا کرده است.

بخوانید  تریلر سینمایی VALORANT Unrealized | قسمت 7

سباستین للیو، کارگردان فیلم‌های A Fantastic Woman، گلوریا و شگفت‌انگیز، کارگردانی Voyagers را برعهده دارد و او نیز با جسیکا گلدبرگ مشغول ساخت فیلمنامه است. للیو و گلدبرگ مستقیماً با آن دریان کار می کنند تا فیلمنامه را بر اساس مصاحبه ها و بحث های او بنویسند. در حال حاضر قرار است این فیلم در بخش بازار جشنواره کن ارائه شود تا به ناشران مختلف فروخته شود.

اندرو گارفیلد سال گذشته در فیلم Under the Heaven ظاهر شد و در سال 2021 برای بازی در Spider-Man در Spider-Man: No Way Home بازگشت که از آن زمان دیگر در آن بازی نکرده است. گارفیلد همچنین در فیلم Tick, Tick… Boom و The Eyes of Tammy Faye در سال 2021 ظاهر شد. گارفیلد همچنین احتمالاً در فیلم Frankenstein ساخته Guillermo del Toro بازی خواهد کرد.

دیزی ادگار جونز برای تلویزیون در زیر پرچم بهشت ​​تست بازیگری می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر