با گربه عنکبوتی و اسپایدر رکس در تریلرهای انیمیشن Spider-Man: Through the Spider-Verse آشنا شوید

دانلود فیلم آپارات

دانلود فیلم آپارات

فیل لرد، کریس میلر، امی پاسکال، آوی آراد و کریستینا استاینبرگ با آلونزو رووالکابا آنها تولید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse و پیر رمزیکارگردان فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse و آدیتیا سود آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse در آن تاریخ با تریلر ترسناک The Boogeyman استودیوی قرن بیستم در باکس آفیس رقابت خواهد کرد. این انیمیشن در ماه Transformers: Rise of the Beasts، Elemental، The Flash و Indiana Jones and the Dial of Fate منتشر خواهد شد.

سونی پیکچرز دو تریلر جدید از فیلم مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر کرد.

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون آنها در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse نقش اول را داشتند. شامیک مور، هایلی استاینفلد، ژاک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لورین ولز، گرتا لی، راشل دراخ، یورما تاکونی، شی ویگهام، کاران سونی و اسکار آیزاک آنها از جمله صداپیشه هایی هستند که در این انیمیشن ابرقهرمانی مارول ایفای نقش می کنند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تریلرهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوتی) از سونی پیکچرز به اشتراک گذاشته شده است. این دو تریلر تغییرات بیشتری از مرد عنکبوتی از جمله گربه عنکبوتی و اسپایدر رکس را نشان می دهند. فیلم موردانتظار Spider-Man: Into the Spider-Verse در تاریخ 12 ژوئن اکران خواهد شد.

بخوانید  سریال Witcher برای فصل پنجم تمدید شد

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین در کنار جهان قرار می گیرد؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان سعی می کند از جهان محافظت کند اما وقتی قهرمانان بر سر نحوه مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا عزیزانش را نجات دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر