پدر بمب اتمی در شعله های آتش در پوستر فیلم اوپنهایمر

کریستوفر نولان نویسنده و کارگردان فیلم اوپنهایمر است. این اولین فیلم او برای یونیورسال پس از ترک برادران وارنر است. و انتشار Tenet. فیلم اوپنهایمر بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است. کای برد و مارتین جی. شروین مرحوم تمام شد.

یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم درام بیوگرافی Oppenheimer با بازی Cillian Murphy در نقش پدر بمب اتمی منتشر کرد.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن، ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این پوستر کیلیان مورفیبازیگری که در A Quiet Place Part II (A Quiet Place: Part 2) ظاهر می شود جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم را نشان می دهد. این فیلم بیوگرافی درام در تاریخ 21 جولای اکران می شود.

چارلز روآن از اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده فیلم اوپنهایمر عمل می کنند. یونیورسال وظیفه توزیع جهانی فیلم را بر عهده دارد. در خلاصه داستان بیوگرافی آمده است: «این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری به نام جی را روایت می‌کند. این فیلم رابرت اوپنهایمر، رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس را دنبال می‌کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در پروژه منهتن نقش داشت.

بخوانید  انتشار نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2 تقریبا قطعی شد

پدر بمب اتمی در شعله به پوستر فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریس نولان

تحریریه مجله بازی یک گیمر