سریال Witcher برای فصل پنجم تمدید شد

البته این مشکل برای نتفلیکس چندان عجیب نیست. زیرا پیش از این شاهد فیلمبرداری سه فصل از سریال Vikings: Valhalla تنها با وقفه های بسیار کوتاه بوده ایم.

اکنون سوفی هالند، رئیس گروه بازیگران سریال The Witcher که پیش از این روی سریال هایی مانند چهارشنبه و سایه و استخوان کار کرده است، طی مصاحبه ای با Deadline رسما تایید کرد که لیام همسورث و سایر بازیگران برای بازی در فصل پنجم باز خواهند بود. از سری. دیدار گفت:

همچنین لورن اشمیت، مجری برنامه سریال درباره پایان سریال پس از جدایی هنری کویل صحبت کرد. با این حال، او اخیرا در مصاحبه ای با توتال فیلم گفت که هنوز «داستان های زیادی برای گفتن» دارد.

آیا دو فصل اول سریال The Witcher را دارید؟ آیا تماشا کرده اید نظر شما درباره ادامه سریال برای فصل پنجم چیست؟

فصل سوم سریال The Witcher در دو قسمت از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. قسمت اول 8 جولای (29 ژوئن) و قسمت دوم یک ماه بعد پخش می شود.

سپتامبر گذشته فیلمبرداری فصل سوم سریال The Witcher بعد از پنج ماه رسما به پایان رسید. یک ماه پس از پایان فیلمبرداری فصل سوم، خبر جدایی هنری کویل از این سریال به صورت رسمی منتشر شد. در نتیجه از فصل چهارم، لیام همسورث نقش گرالت را بازی خواهد کرد.

به زودی فیلمبرداری فصل چهارم را با لیام همسورث آغاز خواهیم کرد و پس از یک استراحت کوتاه به فصل پنجم خواهیم رفت.

با اعلام سازندگان، سریال The Witcher محصول شبکه نتفلیکس برای فصل پنجم تمدید شد.

بخوانید  با افزایش محبوبیت ChatGPT، انتظار می رود تقاضا برای عرضه تراشه های Nvidia بیشتر شود

چندی پیش گزارشی از ساخت فصل چهارم و پنجم این سریال منتشر شد. در این گزارش اشاره شد که فیلمنامه فصل چهارم و پنجم The Witcher به صورت همزمان نوشته می شود و فیلمبرداری این دو فصل به صورت همزمان انجام می شود.