پیر شدن تام کروز برای ماموریت: محاسبه مردگان غیرممکن در نظر گرفته شده است



در یک مقطع، قسمت اول Mission: Impossible Dead Reckoning قرار بود یک سکانس فلاش بک را در اوایل نمایش دهد که شامل پیر شدن تام کروز برای به تصویر کشیدن اتان هانت جوان بود. اما این طرح در نهایت پس از اینکه کارگردان کریستوفر مک‌کواری تشخیص داد که بسیار حواس‌پرت کننده خواهد بود – حداقل در حال حاضر، متوقف شد.

صحبت کن با رادار گیمزمک کواری در سال 1989 سکانسی را برای Mission Impossible 7 باز کرد که “ما در مورد آن به عنوان یک باز سرد صحبت کردیم، ما در مورد آن به عنوان فلاش بک در فیلم صحبت کردیم، ما به پیری نگاه کردیم.” اما ظاهراً آخرین بخش کلیدی – پیری – باعث شد که فیلمساز همه آن را خنثی کند.

“یکی از چیزهای بزرگ در مورد [the de-aging] مک‌کواری می‌گوید: من در حین انجام تحقیقات نگاه می‌کردم، مدام می‌گفتم: «پسرم، این پیری‌زدایی واقعاً خوب است» یا «این پیری‌زدایی آنقدرها هم خوب نیست.» هرگز متوجه نشدم که داستان را دنبال کنم.

با این حال، این بدان معنا نیست که مک کواری از ایده آینده فرنچایز چشم پوشی می کند. در واقع، کارگردان – که در سریال Mission: Impossible نیز هدایت ملت Rogue و Fallout را برعهده داشت – فکر می کند که ممکن است “کد” را در مورد چگونگی انجام یک سفر دریایی قدیمی شکسته باشد.

ماموریت غیرممکن 7 تنها بلاک باستر بزرگ تابستانی نبود که از پیری زدایی استفاده می کرد اگر فیلم طبق برنامه پیش می رفت. ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت با 25 دقیقه هریسون فورد سالخورده آغاز می شود، زیرا فیلم ماجراجویی با سکانسی در سال 1944 شروع می شود. کروز در اوایل این ماه تحسین خود را برای فورد ابراز کرد. کروز اضافه کرد که امیدوار است تا 80 سالگی به بازی در فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» ادامه دهد، مانند کاری که فورد با ایندیانا جونز انجام داد.

بخوانید  افزایش احتمال معرفی رسمی Death Stranding 2 پس از ملاقات کوجیما با هرمن هالست

Mission: Impossible 7 که اوایل این هفته برای اولین بار به نمایش درآمد، می‌تواند برای این فرنچایز در باکس آفیس رکوردی بی سابقه داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه بررسی GameSpot’s Mission: Impossible 7 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر