در اینجا دو کارت جدید از نسخه بعدی Magic: The Gathering Commander Masters وجود دارد


Magic: The Gathering گسترش اخیر Lord of the Rings عملی سخت است، اما Wizards Of The Coast برنامه ای دارد. این شرکت مجموعه بعدی خود را در قالب فرمت بسیار محبوب Commander با Commander Masters طراحی می کند که در ماه آگوست راه اندازی می شود.

Commander Masters مجموعه ای است که صرفاً از کارت های بازچاپ شده از تاریخ Magic تشکیل شده است، و روی کارت هایی تمرکز دارد که به طور برجسته در قالب عنوان فرمانده وجود دارند – که در آن بازیکنان یک موجود افسانه ای را به عنوان “فرمانده” خود تعیین می کنند، سپس عرشه ای از 99 کارت می سازند. اطراف این موجود ما نگاهی انحصاری به دو کارت جدید از مجموعه داریم – یک جفت موجود قدرتمند که هر دو اولین گنجایش خود را در یک مجموعه چاپ مجدد می بینند.

اولی موجودی رنگارنگ از Rivals Of Ixalan در سال 2018 است که به این سوال پاسخ می دهد که “اگر سربروس یک تی رکس بود چه می شد؟” اینجاست زاکاما، مصیبت اولیه:

شرحی ارائه نشده است
  • زاکاما، مصیبت اولیه
    • موجود افسانه ای – دایناسور باستانی
    • قدرت 9/ مقاومت 9
    • هزینه شش مانا از هر رنگ، یک مانا قرمز، یک مانا سبز و یک مانا سفید
    • توانایی ها:
      • هنگامی که زاکاما وارد میدان نبرد می شود، اگر به طور معمول آن را پرتاب کنید، از تمام زمین هایی که کنترل می کنید، دست بردارید.
      • دو مانا عمومی و یک مانا قرمز بپردازید و زاکاما سه آسیب به هر موجودی در میدان جنگ وارد می کند.
      • دو مانا عمومی و یک مانا سبز برای از بین بردن یک مصنوع یا افسون در بازی بپردازید.
      • برای به دست آوردن سه زندگی، دو مانا عمومی و یک مانا سفید بپردازید.
بخوانید  نحوه حذف تاریخچه جستجوی گوگل (آموزش تصویری، سریعترین راه)

اگرچه زاکاما یکی از قدرتمندترین موجودات MTG است، اما تغییر جالبی در این نسخه جدید نسبت به نسخه 2018 آن وجود دارد: کمیاب بودن کارت از افسانه ای به کمیاب کاهش یافته است. این بدان معناست که Zacama بهترین برداشت خود را از Star Wars Sand People انجام می دهد: “آنها به زودی و در تعداد بیشتری باز خواهند گشت.” انتظار داشته باشید که تعداد زیادی زاکاما از مناطق فرماندهی مخالف شما را تماشا کنند و مراقب بازیکنانی باشید که می توانند از طلسم برای فریب دادن زاکاما بدون پرداخت 9 مانا استفاده کنند.

کارت دومی که امروز فاش می کنیم، کمی به تاریخ مجیک باز می گردد. در واقع، این نقشه فقط در چاپ شده است یک مجموعه در طول تاریخ 30 ساله مجیک. گزیده ای از Betrayers Of Kamigawa از سال 2005، در اینجا آمده است ساکیکو، مادر تابستان:

شرحی ارائه نشده است
  • ساکیکو، مادر تابستانr
    • موجود افسانه ای: مار شمن
    • 3 قدرت / 3 استقامت
    • چهار مانا از هر رنگی و دو مانا سبز هزینه دارد
    • توانایی: هر زمان که موجودی که تحت کنترل شماست به بازیکنی آسیب جنگی وارد می کند، مانا سبز را برابر با خسارت وارد شده به مانا pool خود اضافه کنید. تا پایان نوبت شما، این مانا در پایان فازهای نوبت (فاز اصلی، فاز مبارزه و …) از بین نمی رود.

این شمن مار در هر عرشه ای با موجودات آسیب زای بزرگ جایی دارد، زیرا آن مانا اضافی مراحل بعدی هر یک از چرخش های شما را به یک دیوانگی طلسم تبدیل می کند. همچنین به عنوان یک فرمانده و در 99 از کاربرد یکسانی برخوردار است و بازگشت ساکیکو از خواب 18 ساله را به طور بالقوه یکی از تأثیرگذارترین موارد اضافه شده به مجموعه جدید می کند.

بخوانید  نسخه های مختلف مرد عنکبوتی را در تریلر جدید Spider-Man 2 مشاهده کنید

Magic: The Gathering’s Commander Masters در تاریخ 4 آگوست در فروشگاه‌های بازی محلی عرضه می‌شود و پیش‌نمایش آن از 28 تا 30 جولای اجرا می‌شود. کارت‌های پیش‌نمایش بیشتری در هفته آینده توسط Wizards فاش خواهند شد و وب‌سایت رسمی MTG دارای هر دو گالری نقشه— که شامل یک فضای مجزا برای انواع و نقشه های نشان داده شده در پل های از پیش ساخته شده–و لیستی از سازندگان و نقاط فروش در پیش نمایش.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر