نسخه های مختلف مرد عنکبوتی را در تریلر جدید Spider-Man 2 مشاهده کنید

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد. همانطور که سونی پیکچرز وعده داده بود امروز تریلر رسمی جدید مرد عنکبوتی 2 را منتشر کرد که در آن ابتدا مایلز مورالس را می بینیم که با غیبت مرد عنکبوتی و گوئن استیسی دست و پنجه نرم می کند، سپس نسخه های مختلف مرد عنکبوتی را می بینیم. مرحله بعدی مبارزه با Spider-Man 2099 Miles است و می توانید تریلر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse را در زیر تماشا کنید:

تریلر رسمی جدید سونی پیکچرز Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرد، جایی که ما با نسخه های مختلف مرد عنکبوتی آشنا می شویم.

شامیک مور در نقش مایلز مورالس (مرد عنکبوتی)، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا)، ژاک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، عیسی راعی در نقش جسیکا درو (زن عنکبوتی)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

دانلود از آپارات

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن 2023 (12 ژوئن 1402) و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است. . خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

بخوانید  کنترلر همه کاره نهایی 8BitDo در آمازون تخفیف عمیقی دارد