کنترلر همه کاره نهایی 8BitDo در آمازون تخفیف عمیقی دارد

یک کنترلر اضافی برای دارندگان سوییچ ضروری است، و در حالی که کنترلر رسمی Nintendo Pro یک تکه فناوری عالی است، 8BitDo یک جایگزین عالی و پر از ویژگی ارائه می دهد که ارزش بررسی دارد. کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate تنها با قیمت 53.54 دلار به فروش می رسد. این قیمت خاص در مورد رنگ قرمز چشم نواز اعمال می شود و از شما می خواهد که برای دریافت تخفیف کامل روی جعبه کوپن در لیست کلیک کنید. از طرف دیگر، می توانید مدل سفید را با قیمت 55 دلار یا نسخه مشکی را با 56.69 دلار با کوپن جایزه دریافت کنید. کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate، کنترلر سوییچ شخص ثالث مورد علاقه GameSpot است و در حال حاضر با قیمت فهرست 70 دلاری، قیمت بسیار خوبی دارد – بنابراین نباید این معامله را از دست بدهید.

مدل‌های قرمز و آبی نیز دارای کلاهک‌های انتخابی شیک هستند.

کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate
کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate

این کنترل‌کننده به دلایل زیادی فوق‌العاده است: دارای چوب‌های آنالوگ با جلوه هال است که حرکت چوب را کاهش می‌دهد، دو دکمه پشتی قابل جابجایی که کاملاً با ارگونومی فوق‌العاده کنترل‌کننده هماهنگ است و سفارشی‌سازی قوی ارائه می‌دهد. به علاوه، آن را با یک پایه شارژ منطبق همراه است. محفظه ای در پایین داک، آداپتور 2.4 گیگاهرتزی را ذخیره می کند که می تواند به عنوان جایگزینی برای بلوتوث برای اتصال بی سیم استفاده شود. همچنین در صورت تمایل به اتصال سیمی، یک کابل USB-C قابل جدا شدن نیز ارائه می شود.

همانطور که گفته شد، 8BitDo Ultimate نیز فوق العاده قابل تنظیم است، زیرا می توانید حداکثر سه پروفایل را روی آن ذخیره کنید و از اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر 8BitDo برای تنظیم دقیق دستگاه به دلخواه خود استفاده کنید. از نقشه‌برداری مجدد ورودی‌ها تا تنظیم حساسیت ماشه و سر و صدا و مناطق مرده چوب آنالوگ، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را دریافت می‌کنید که معمولاً در کنترل‌کننده‌ها یافت می‌شوند که دو برابر یا بیشتر قیمت دارند.

بخوانید  South Park: Snow Day Tips - 7 Things To Know Before You Play

اگرچه کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate در درجه اول یک کنترلر سوئیچ نینتندو در نظر گرفته می شود، اما به صورت بی سیم با PC، Mac، Steam Deck، iOS، Android، Analogue Pocket و بسیاری از دستگاه های دیگر نیز کار می کند. سه نوع اتصال آن کمک می کند تا این کنترلر 8BitDo خاص به یکی از همه کاره ترین گزینه ها تبدیل شود.

با یک بار شارژ کامل، حدود 20 ساعت عمر باتری خواهید داشت، و پایه شارژ راهی مناسب برای آماده کردن کنترلر برای جلسه بعدی شما فراهم می کند.

ما در بهترین ویژگی کنترلر Nintendo Switch نوشتیم: «8BitDo Pro 2 Ultimate و Pro 2 بهترین کنترلرهای سوییچ در هنگام سفارشی سازی هستند. “این کنترلرها دارای ویژگی هایی هستند که کنترلرهای حرفه ای که با قیمت دو برابر یا بیشتر به فروش می رسند از آن برخوردار نیستند. ارزش باورنکردنی.”

می توانید 8BitDo Pro 2 را در آمازون بررسی کنید. Pro 2 مخصوصاً برای بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب است و برای کسانی که چوب‌های درون خطی به سبک پلی‌استیشن را ترجیح می‌دهند یک انتخاب عالی است.

شایان ذکر است که کنترلر رسمی Nintendo Switch Pro با قیمت 63 دلار در آمازون به فروش می رسد. اگرچه فقط 10 درصد تخفیف دارد، معاملات روی کنترلرهای نینتندو بسیار نادر است. اگر برای شب بازی بعدی خود به کنترلرهای Switch بیشتری نیاز دارید، باید نگاهی به بسته Joy-Con Walmart نیز بیندازید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر