کد جدید کونامی برای Castlevania 25 سال پس از انتشار کشف شد

کونامی، ناشر فرنچایزهای مورد تحسین منتقدان مانند Metal Gear، Silent Hill و Castlevania، به دلیل پنهان کردن کدهای تقلب برای بسیاری از بازی‌های قدیمی‌اش شهرت پیدا کرده است. اخیراً، طرفداران Castlevania: Legacy of Darkness در سال 1999 کدی را کشف کردند که قبلاً ناشناخته بود که زندگی جدیدی به نام می بخشد.

در ویدیویی که توسط JupiterClimb (از طریق The Gamer)، یوتیوبری که بازی‌های Metroidvanias و Konami را می‌سازد، توضیح داده شده است، این کد آن را به “راه قطعی بازی Castlevania” تبدیل می‌کند. تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که کد اصلی را دو بار وارد کنند، یعنی: C-Up x4، C-Down x4، C-Left x2، C-Right x2، C-Left x2، C-Right x2، L، R، Z. پس از این، بازیکنان تمام شخصیت های قابل بازی را به همراه لباس های جایگزین خود باز می کنند. قبل از این، تنها راه برای باز کردن قفل همه شخصیت ها، تکمیل بازی دو بار بود.

همچنین لازم به ذکر است که این کد حالت سخت بازی را باز می کند تا آن را دریافت کنید، بازیکنان فقط باید به یک نقطه ذخیره، خروج و بارگذاری مجدد برسند. پس از اتمام، آنها می توانند بازی را در حالت سخت بازی کنند. این تنها کدی نیست که اخیراً کشف شده است. یکی دیگر به بازیکنان اجازه می دهد تا موجودی خود را به حداکثر برسانند، در حالی که دیگری به بازیکنان 99 جواهر می دهد و آخرین مورد قدرت سلاح ها و سلاح های فرعی بازیکن را به حداکثر می رساند. شایان ذکر است که این دو کد قبلا فقط با نسخه های PAL و JPN بازی کار می کردند.

بخوانید  اعلام رسمی زمان انتشار بازی One Piece Odyssey با تریلر جدید

این کدها توسط Moises و LiquidCat، هر دو عضو سرور Castlevania 64 Discord، با جستجوی کدهای بازی، توانستند این تقلب را پیدا کنند، در حالی که LiquidCat کشف کرد که واقعاً چه کاری انجام می دهد.

برای اخبار بیشتر درباره بازی، داستان ما را در مورد اینکه فورتنایت اکنون به بازیکنان اجازه می دهد احساسات خاص را مسدود کنند و داستان ما را در مورد نحوه خروج 7 Days To Die از دسترسی زودهنگام بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر