بهترین معاملات Xbox در حال حاضر: صرفه جویی در بازی ها، کنسول ها، لوازم جانبی و موارد دیگر.

آیا به ایده های هدیه برای طرفداران Xbox در زندگی خود نیاز دارید؟ راهنمای کامل ما را برای بهترین نسخه های رایگان Xbox در سال 2022 بررسی کنید.

در زیر لیستی طولانی از معاملات مورد علاقه ما برای ایکس‌باکس وجود دارد که شامل همه چیز از بازی‌های ویدیویی و کنترلر گرفته تا هدست و کارت‌های توسعه است. نمی‌دانیم چه زمانی ناپدید می‌شوند، بنابراین تا می‌توانید پس‌انداز را بررسی کنید.

بازی های ویدیویی برجسته ترین کاتالوگ های تعطیلات خرده فروشان هستند و در حال حاضر می توانید آن را انتخاب کنید Cyberpunk 2077 برای 25 دلار، حلقه سنجد برای 50 دلار و Grand Theft Auto V برای 20 دلار شما نیز خواهید یافت قضاوت از دست رفت فقط با 15 دلار موجود است، از 60 دلار شروع می شود، و این بهترین زمان برای انتخاب این اسپین آف عالی یاکوزا است.

تعطیلات نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شوند، اما هنوز زمان برای حذف چند مورد دیگر از لیست خریدتان باقی است. و اگر به دنبال بازی یا تجهیزات Xbox هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید ده ها محصول در فروش وجود دارد، از جمله کاهش قیمت سخاوتمندانه 60 دلاری سری ایکس باکس اس.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.