تولید Deadpool 3 به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران متوقف شد


پس از درخواست اتحادیه بازیگران برای پیوستن به اعتصاب سراسری، تولید Deadpool 3 رسما متوقف شد.

اعتصاب سراسری اتحادیه SAG-AFTRA و بازیگران هالیوود به تازگی آغاز شده است حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین قربانی اصلی این اعتصاب شناسایی شد. فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 رسما به پایان رسید. با توجه به اینکه فیلمبرداری این فیلم در بریتانیا در حال انجام بود، بسیاری معتقد بودند این موضوع تاثیری بر آن نخواهد داشت، اما شب گذشته اتحادیه از عوامل سازنده فیلم خواست تا به اعتصاب بپیوندند و اکنون ساخت فیلم Deadpool 3 رسما متوقف شده است. از روز جمعه بوده

Deadpool 3 در حال حاضر بزرگترین پروژه ای است که فیلمبرداری و تولید آن به دلیل اعتصاب بازیگران متوقف شده است. هنوز مشخص نیست که این اعتصاب و تعطیلی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما ادامه آن می تواند به معنای تاخیر در زمان اکران یکی از موردانتظارترین فیلم های آینده دنیای سینمایی مارول باشد که قرار است در آن شاهد حضور ددپول و ددپول باشیم. ولورین پیش از این، اعتصاب نویسندگان منجر به تغییرات عمده ای در تاریخ اکران فیلم های آینده MCU شد.

پنجه های ولورین روی صورت ددپول در لوگوی فیلم Deadpool 3

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دیلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش Elektra، اما Corinne در نقش منفی اصلی و Matthew Macfadyen در نقشی نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در Deadpool 3 نقش آفرینی می‌کنند و به تصویر کشیده می‌شوند.

بخوانید  این بسته بازی 8 دلاری شامل شش بازی RPG عالی است

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه Deadpool 3 را به همراه زیب ولز بر عهده دارند. ، رینولدز و لوی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر