این بسته بازی 8 دلاری شامل شش بازی RPG عالی است

سپس Chasm وجود دارد، یک خزنده سیاهچال اسکرول جانبی با عناصر Metroidvania که در آن غارهایی را که به صورت رویه‌ای ایجاد شده در زیر یک شهر معدنی کوچک کشف می‌کنید. مردم شهر ناپدید شده اند و معدن اطراف اکنون مملو از هیولا است. مانند هر خزنده سیاه چال، غنیمتی برای جمع آوری، ماموریت ها برای تکمیل، و رازهای زیادی برای کشف اعماق زیرزمین وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر خزنده سیاه چال با تم فانتزی، Hellpoint نیز وجود دارد که شبیه روح های علمی تخیلی است. بازیکنان در یک ایستگاه فضایی غول پیکر پر از دشمنان سرسخت و روسای غول پیکر کاوش می کنند. ایستگاه فضایی در زمان واقعی به دور سیاه‌چاله‌ای می‌چرخد که بر رفتار دشمن تأثیر می‌گذارد و هنگام بازی، رویدادهای منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند.

این باندل شامل Pathologic 2 است، یک RPG ترسناک بقا که به لطف گیم پلی پرتنش، اتمسفر تاریک و ساختار باز، تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد. یک طاعون مرگبار دهکده کوچکی را ویران می کند و بازیکنان فقط 12 روز در بازی فرصت دارند تا خود و بسیاری دیگر در شهر را نجات دهند و معمای منشأ ناگهانی این بیماری را حل کنند.

حتماً Fanatical را برای سایر معاملات فعلی، مانند این باندل روی حداکثر 8 بازی Steam Deck با قیمت فقط 10 دلار، بررسی کنید.

این بسته همچنین شامل سازنده عرشه روایی Blackbook، نسخه لوکس بازی RPG کمدی-ریتم The Metronomicon، و Streets of Rogue، یک RPG جاه طلبانه اکشن سرکش با عناصر شبیه سازی همه جانبه است. تمام بازی‌های موجود در باندل در Steam باز می‌شوند، و همچنین یک کد تخفیف 5 درصدی دریافت می‌کنید تا در خریدهای بعدی Fanatical از آن استفاده کنید.

بخوانید  هدست گیمینگ ممتاز Inzone H9 سونی برای Prime Day 2023 50 درصد تخفیف دارد.

سلب مسئولیت: GamesSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

بسته برنده متعصب

  • کتاب سیاه
  • شکاف عظیم
  • نقطه جهنم
  • مترونومیکون – نسخه لوکس
  • پاتولوژیک 2
  • خیابان های اسنیپ

متعصبان بسته برد دارای شش بازی RPG و ماجراجویی عالی با قیمت تنها 8 دلار به فروش می رسد. این یک تخفیف هنگفت برای بازی های Steam به ارزش حدود 176 دلار است.