تصاویر سه بعدی در تریلر جدید فیلم Ant-Man 3 نشان داده شده است

همچنین می توانید پوسترهای جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania که شامل پوسترهایی بر اساس شخصیت های فیلم و پوسترهای کانال های سینمایی مانند IMAX است را مشاهده کنید و در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید:

صبح سه شنبه هفته گذشته تریلر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شد که این تریلر توانست توجه طرفداران دنیای سینمایی مارول را به خود جلب کند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر دیگری از Ant-Man 3 منتشر شد. بیشتر فیلم‌های تریلر جدید Ant-Man و The Wasp: Quantumania را در نمایش‌های قبلی دیده‌ایم، اما در طول تریلر شاهد نسخه‌ای سه بعدی از برخی صحنه‌ها هستیم که تریلر را به نمایش می‌گذارد – حال و هوای متفاوتی را اعلام می‌کند.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه اکران شود. پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man 3 را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونزنویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی عهده دار این کار بود

علاوه بر این، در طول تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania که حدود یک دقیقه طول می‌کشد، کانگ فاتح در دنیای کوانتومی به دام افتاده و به دنبال راهی برای خروج از آن است. البته این تریلر برای شروع پیش فروش بلیت جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شد و خبر خوب این فیلم خبر اکران آن در چین است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania را تماشا کنید:

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مثل کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

بخوانید  رونمایی از نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur's Gate 3
تریلر جدید و کوتاه استودیو مارول برای Ant-Man and The Wasp: Quantumania تصاویر جدیدی منتشر کرده است.