نگاهی دقیق تر به ترانک های الهام گرفته شده از آکیرا مایکل بی جردن برای Creed III بیندازید

مایکل بی. جردن هیچ شکی در مورد تأثیرات انیمه ای که در کرید III ایجاد کرد، نداشت. او حتی تا آنجا پیش رفت که به آن اشاره کرد او دراگون بال z و ناروتو را تماشا کرد برای الهام گرفتن از نحوه جلوگیری از صحنه‌های مبارزه بین آدونیس کرید و دامیان جاناتان میجرز. اما بیشتر از احساس، ظاهر هم هست.

Creed III در حال حاضر یک شب پیش نمایش بسیار خوب با 5.5 میلیون دلار داشته است و به دنبال کسب رتبه اول در باکس آفیس آخر هفته با افتتاحیه تخمینی 40 میلیون دلار است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



آکیرا بر اساس مانگای اصلی به همین نام توسط کاتسوهیرو اوتومو، در ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد و سال بعد توسط Streamline Pictures در ایالات متحده منتشر شد. پس از انتشار ویدئوهای نمایشی و خانگی متعدد، طرفداران بین المللی را به خود جلب کرد. آکیرا به طور گسترده توسط مخاطبان و منتقدان به عنوان یکی از بهترین فیلم های ساخته شده به ویژه در ژانر علمی تخیلی و انیمیشن شناخته می شود.

Creed III در حال حاضر در سینماها است.

زیرشلوار در کنار آجدار است که شبیه آستین های ژاکت است. تنه‌ها در سه رنگ قرمز مختلف رنگ‌بندی شده‌اند و نام Creed با شیب مشکی تا قرمز در اطراف کمر مشخص شده است.

طراح صحنه و لباس و هنرمند مفهومی رافائل ایمهوتپ (شوالیه ماه، میراث مشتری) تنه های جردن را برای این فیلم منتشر کرد که از نظر بصری از ژاکت کاندا از آکیرا الهام گرفته شده است. Imhotep و طراح لباس همکار لیز ولف (Pacific Rim, Expendables) این ایده را به جردن رساندند و او با آن همراه شد.

بخوانید  Destiny 2 به دست آوردن سلاح هایی که واقعاً می خواهید بسازید را آسان تر می کند

در فیلم اول، آدونیس تنه های سفید ساده و در ادامه آن، تنه هایی که متعلق به پدرش، آپولو (با بازی کارل ودرز در فرنچایز اصلی راکی) بود، پوشید. برای قسمت سوم، جردن وسایلی با الهام از انیمه کلاسیک آکیرا به تن می کند.

بنابراین، @thebigbadwolf44 بعدازظهر یکشنبه 2021 به من ضربه زد و مثل این بود که «راف! مایکل خیلی انیمه را دوست دارد، اگر به او فیلم های کوتاهی با الهام از آکیرا پیشنهاد دهیم چه می شود؟ ما از خطوط طراحی تناسب کلاسیک کاندا الهام گرفتیم و او آن را دوست داشت 💊 #کردو III pic.twitter.com/Hl7HlBHxsT

– هنوز راف است 💰 (@Jehutysan) 3 مارس 2023

“بنابراین، [Lizz] بعدازظهر یکشنبه 2021 به من ضربه زد و مثل این بود که «راف! مایکل خیلی انیمه را دوست دارد، اگر به او شورت های الهام گرفته از آکیرا را پیشنهاد کنیم، چه می شود؟ توییت کرد. “ما از خطوط طراحی تناسب کلاسیک کاندا الهام گرفتیم و او آن را دوست داشت!”