نمایش تمام قربانیان سریال Scream در پوستر جدید فیلم ترسناک Scream VI

در شب سال نو، پارامونت پیکچرز پوستری خلاقانه از Scream VI منتشر کرده است.

در خلاصه داستان Scream VI می خوانیم: “پس از آخرین قتل های Ghostface در Scream 5، چهار بازمانده وودزبورو را ترک می کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند.” جیمز وندربیلتنویسنده مرد عنکبوتی شگفت انگیز و گای بیوسیکنویسنده سریال Castle Rock فیلمنامه Scream 6 را نوشته است و کارگردانان Ready or Not متیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت کارگردانی آن را بر عهده دارند. این فیلم در تاریخ 10 مارس اکران خواهد شد.

پوستر خلاقانه Scream VI

ملیسا بارارامجری که در In the Heights (در ارتفاعات) ظاهر می شود یاس قهوه ای ساویبازیگر سریال The Leftovers میسون گودینگبازیگر فیلم “Booksmart” جنا اورتگاستاره سریال چهارشنبه هیدن پانتییر بازیگر سریال قهرمانان و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (Friends) یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فیلم Scream VI بازخواهد گشت. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به قهرمان جک، هنری چرنی، لیانا را آزاد کرد، درموت مولرونی، دوین نکودا، تونی ریولوری و جاش سگرا اشاره شده.

در این پوستر، هر خط نشان دهنده یکی از فیلم های Scream و هر ایستگاه نشان دهنده یکی از شخصیت های کشته شده در آن فیلم است. پوستر جدید قتل کربی رید با RPG هایدن پنیتیر این نیز نشان می دهد که فریاد در قسمت ششم فیلم بازخواهد گشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز یک پوستر تبلیغاتی شب سال نو را که قبلاً دیده نشده بود برای Scream VI به اشتراک گذاشته است. این پوستر با ادای احترام به نقشه های مترو نیویورک، هر یک از قربانیان را در طول داستان نشان می دهد. از سری

بخوانید  Hunger Games Director Regrets Making Mockingjay Into 2 Movies