بلیزارد اولین همکاری IP Overwatch 2 را با One Punch Man Saitama Skin فاش کرد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

پاس نبرد تنها سرویس زنده‌ای نیست که بلیزارد در Overwatch 2 پیاده‌سازی می‌کند. در 7 مارس، Overwatch وارد دنیای شگفت‌انگیز همکاری‌های IP می‌شود که با مجموعه‌ای از پوسته‌های الهام‌گرفته از سری انیمیشن محبوب آغاز می‌شود. One-Punch Man.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

اندازه:

در حالی که این اولین بار نیست که یک شخصیت شناخته شده به عنوان پوسته یکی از قهرمانان Overwatch – Orisa، Widowmaker، Torbjorn، Doomfish، Zarya، و Roadhog همگی اسکین هایی بر اساس دیگران دریافت می کنند. ویژگی های Blizzard – این همکاری نشان دهنده اولین بار است که بلیزارد شخصیت های دارای مجوز را از خارج از شرکت به خدمت گرفته است. با این حال، اگرچه ممکن است این اولین بار برای استودیو باشد، این حرکت کاملاً غیرمنتظره نیست. اواخر تابستان گذشته، جان اسپکتور، معاون Overwatch فاش کرد که تیم به بررسی کراس اوورهای سبک فورتنایت علاقه مند است.

بخوانید  زمان دادگاه تجدید نظر قرارداد مایکروسافت و Activision انگلستان اعلام شد

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

به گزارش بلیزارد پست وبلاگ Overwatch 2 فصل 3، همکاری One Punch Man “مجموعه ای از لوازم آرایشی از انیمه محبوب” را ارائه خواهد کرد. تا کنون، استودیو تنها یک مورد را فاش کرده است: یک پوسته Doomfist با الهام از شخصیت شخصیت One Punch Man، سایتما. پست وبلاگ نشان می‌دهد که استودیو قصد دارد آیتم‌های دیگری را قبل از انتشار این همکاری در 7 مارس فاش کند، یکی از لوازم آرایشی یک پوسته افسانه‌ای است که بازیکنان می‌توانند از طریق یک سری چالش‌های موضوعی به دست بیاورند.