مایکل اسکات آفیس در Mass Effect کراس اووری است که نمی دانستید به آن نیاز دارید

رشته از eli_handle_b.wav گنجینه‌ای از بازی‌های ویدیویی mashup است، با ویدیوهای قبلی شامل شرک در Fallout 4، تونی سوپرانو در God of War و Mr Bean در Cyberpunk 2077. یا می‌توانید ادامه دهید و مجموعه Mass Effect را با یک Commander Shepard بازپخش کنید. زمانی که Bioware روی بازی بعدی این سری کار می کند، مدتی را بکشید.

این ویدئو مایکل اسکات را نشان می‌دهد که حمله به نرماندی، مصاحبه با مطبوعات، گفتگوهای صمیمی با اعضای خدمه و شوخی عالی «به‌طوری که او گفت» با عدم لطف اجتماعی‌اش را نشان می‌دهد. و بله، یک مرحله رقص نیز وجود دارد.

چشمگیرترین بخش ویدیوی mashup eli_handle_b.wav، ویرایش تخصصی است که اسکات به طور یکپارچه در برخی از نمادین ترین صحنه های مجموعه Mass Effect قرار گرفته است. این ویدئو سبک The Office را کاملاً به تصویر می‌کشد، از برش ابتدایی (اکنون دارای حمله Reaper) تا کار با دوربین دستی.

نرماندی Mass Effect ممکن است در حال حاضر کمی محل کار ناکارآمد تحت فرماندهی شپرد باشد، اما YouTuber eli_handle_b.wav با تصور مایکل اسکات از The Office که مسئول کشتی است، آن را یک قدم جلوتر برد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فروش GTA 5 و Red Dead Redemption 2 ادامه دارد