فروش GTA 5 و Red Dead Redemption 2 ادامه دارد


Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 به ترتیب پنج و چهار میلیون نسخه دیگر در سه ماهه گذشته مالی فروختند.

در اخبار اخیر بازی، متوجه شدیم که Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 همچنان به فروش بسیار خوبی ادامه می دهند. بیش از یک دهه از عرضه GTA 5 و عرضه Red Dead Redemption 2 تقریباً 6 سال پیش می گذرد، اما این دو بازی هنوز هم موفقیت های زیادی را برای Rockstar Games و Take-Two Interactive به ارمغان می آورند.

Take-Two Interactive در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرد که Grand Theft Auto 5 تا 10 دسامبر 1402 (31 دسامبر 2023) 195 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بازی GTA 5 که پیش از این 190 میلیون نسخه فروخته بود، توانست در سه ماهه گذشته 5 میلیون نسخه دیگر بفروشد. در عین حال، مجموع فروش سری Grand Theft Auto به 420 میلیون نسخه در مقایسه با 410 میلیون نسخه در سه ماهه گذشته رسید.

بازی Red Dead Redemption 2 همچنان قوی است. Tic-Toe Interactive در این نشست مالی اعلام کرد که این بازی جهان باز هم اکنون 61 میلیون نسخه فروخته است. در حالی که در گذشته موفق به فروش 57 میلیون نسخه شده بود. مجموع فروش سری Red Dead Redemption نیز از 81 میلیون به 86 میلیون نسخه رسید.

Rockstar در حال حاضر به شدت در حال کار بر روی Grand Theft Auto 6 است. بازی GTA 6 در Vice City جریان دارد و دارای دو شخصیت قابل تجربه خواهد بود. این بازی مورد انتظار از سال 2025 در تاریخ نامعلومی در دسترس کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار خواهد گرفت. Xbox Series S قرار خواهد گرفت. کاربران رایانه احتمالاً تا یک یا دو سال دیگر می توانند این بازی مورد انتظار را تجربه کنند.

بخوانید  واکنش ریسپاون به آزار و اذیت سازندگان بازی توسط بازیکنان Apex Legends
تحریریه مجله بازی یک گیمر