بازیگر Stranger Things کشتن شخصیت‌های بیشتری را پیشنهاد می‌کند


گاتن ماتارازو، بازیگر نقش داستین هندرسون در این سریال چیزهای عجیب، این نشان می دهد که نویسندگان سریال شخصیت های بیشتری را برای کشتن می دهند.

شاید داستین هندرسون او در سریال Stranger Things با Vokana مبارزه کرد اما به نظر می رسد Gaten Matarazzo که این نقش را در سریال بازی می کند چندان مخالف ایده های شخصیت شرور داستان نیست. او در مصاحبه اخیر خود گفت که فکر می کند این نمایش باید افراد بیشتری را بکشد.

بر اساس گزارش رسانه CBR، دروازه ماتارازو آخر هفته گذشته با هم فین ولفهارد (با بازی مایک ویلر) و گریس ون داین (نقش کریسی کانینگهام در فصل چهارم) با تعدادی از طرفداران صحبت کرد و در مورد سریال نظر داد. اینجا بود که طرفداران از ماتارازو پرسیدند که دوست دارد چه چیزی را در سریال نتفلیکس تغییر دهد.

گاتن ماتارازو گفت: “این ممکن است بد به نظر برسد، اما من فکر می کنم که ما باید افراد بیشتری را بکشیم.” اگر ریسک های بیشتری می کردیم این سریال می توانست خیلی بهتر باشد. حالا مثل این است که هر یک از این بچه ها می توانند آن را تحمل کنند. “من احساس می کنم همه ما بیش از حد امن هستیم.”

گاتن ماتارازو اولین بازیگر Stranger Things نیست که چنین پیشنهادی می دهد. در حقیقت میلی بابی براونبازیگر ایلان همچنین گفت: این سریال باید مانند «بازی تاج و تخت» باشد و هر چه سال ها می گذرد شخصیت های بیشتری از داستان حذف شود. این مشکل باعث شد دکل و راس دافر سازندگان Stranger Things به منتقدان پاسخ دادند: «این هاوکینگ است، نه وستروس».

بخوانید  این احتمال وجود دارد که چندین سریال هری پاتر ساخته شود

دروازه ماتارازو

فصل پنجم سریال Stranger Things در حال ساخت است و میلی بابی براون گفته است که ترجیح می دهد این سریال به پایان برسد. نویسندگان فصل پنجم سریال نیز داستان آن را به شکلی بسیار عجیب توصیف کردند و برادران دافر قول دادند که این فصل با «همه چیز یک رویا بودن» به پایان نرسد.

فصل پنجم سریال Stranger Things قرار است در هشت قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things The Crawl نام خواهد داشت و برادران دافر کارگردانی این قسمت از فصل آخر سریال را بر عهده خواهند داشت. همچنین دن تراختنبرگکارگردان فیلم هایی چون Ten Cloverfield Lane و Prey قسمتی از این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمبل باور، از جمله بازیگرانی که در فصل پنجم سریال Stranger Things به ایفای نقش می پردازند. همانند چهار فصل قبل، برادران دافر برای فصل پنجم سریال Stranger Things بازگشته اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر