این احتمال وجود دارد که چندین سریال هری پاتر ساخته شود


برادران وارنر دیسکاوری در حال ملاقات با فیلمنامه نویسان است و باید به چندین سریال بر اساس جهان هری پاتر چراغ سبز نشان دهد.

بهار امسال بود که برادران وارنر. دیسکاوری سرانجام از ساخت سریالی بر اساس دنیای هری پاتر برای شبکه مکس خبر داد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری فاش نشده است و فقط می دانیم که جی کی رولینگ خالق مجموعه هری پاتر بر این پروژه نظارت دارد. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تولید سریال هری پاتر تسریع شد. ددلاین گزارش داد که شبکه مکس اکنون ملاقات با نویسندگان مختلف و افزایش روند توسعه سریال را آغاز کرده است.

از اسامی شنیده شده می توان به مارتا هیلیر با سابقه کارگردانی سریال The Last Kingdom، کاتلین جردن با سابقه کارگردانی سریال Teenage Bounty Hunters، تام موران با سابقه کارگردانی سریال The Devil's Hour و مایکل لزلی با سابقه نویسندگی اشاره کرد. فیلمنامه The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents اشاره کرد. کسانی که ملاقات می کنند ترکیبی از نویسندگان بریتانیایی و آمریکایی برای ارائه ایده های بدیع و تازه در مورد دنیای هری پاتر هستند و سرویس استریم بهترین ایده را برای تولید و توسعه سریال انتخاب خواهد کرد.

بازیگران فیلم های هری پاتر

اولین دیدار با نویسندگان هفته گذشته در لس آنجلس برگزار شد و برگزیدگان برای دیدار با رولینگ به بریتانیا سفر خواهند کرد که در انتخاب ایده نهایی نقش دارد. Deadline همچنین گزارش می دهد که این امکان وجود دارد که در نهایت چندین خط داستانی انتخاب شوند و شبکه Max امکان انتخاب بیش از یک ایده و ساخت چندین سریال و اسپین آف از دنیای هری پاتر را باز گذاشته است. از این به بعد می توان انتظار داشت نسخه هایی از سری هری پاتر از راه برسد.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 And Warzone Season 3 Release Date And Details

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کیسی بلوز، مدیر اجرایی HBO و Max گفته است که سریال هری پاتر همان بودجه بازی تاج و تخت و خانه اژدها را خواهد داشت. در واقع، هر فصل از مجموعه هری پاتر می تواند حدود 125 میلیون دلار بودجه داشته باشد و تعهد بیش از 10 ساله آنها به توسعه مجموعه هری پاتر می تواند هزینه کل را به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر