ستاره های پوشش WWE 2K24، انواع بازی های جدید و تاریخ انتشار مشخص شد


این زمان خاص از سال فرا رسیده است. رویال رامبل WWE به سرعت در حال نزدیک شدن است و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که به بازی ویدیویی بعدی 2K سازمان کشتی فکر کنیم. WWE 2K24 در ماه مارس عرضه می شود و اکنون ما چیزهای بیشتری در مورد آن می دانیم، از جمله اینکه چه کسی بر روی جلد نمایش داده می شود و برخی از انواع بازی های بسیار هیجان انگیز جدید. ما همچنین با توسعه دهندگان 2K24 صحبت کردیم تا ایده بهتری در مورد بزرگترین تغییرات بازی داشته باشیم. بیایید همه چیز را تجزیه کنیم.

سه راه برای بازی

در مجموع، سه نسخه مختلف از این بازی وجود دارد که همگی دارای کاورها و پاداش های خاص خود هستند.

THE نسخه استاندارد این بازی که جمعه 8 مارس در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، روی جلد آن چیزی جز “کابوس آمریکایی” کودی رودز وجود ندارد. رودز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «من به خاطر داشتن یک چک لیست از نقاط عطف کلیدی که می‌خواهم قبل از تکمیل داستانم تجربه کنم، شناخته شده‌ام. “به عنوان یک گیمر مشتاق، لقب سوپراستار WWE 2K Cover بسیار بسیار نزدیک به بالای این لیست است و من بسیار هیجان زده هستم که با تیم های 2K و Visual Concepts کار کنم تا این بازی را زنده کنم. این رویا. “

در صورت پیش‌سفارش، نسخه استاندارد با پاداش همراه است. اینها شامل بسته DLC خانواده Nightmare است که شامل دو نسخه قدیمی از Cody Rhodes (شخصیت‌های “Undashing” و “Stardust” او) و همچنین یک مدل Dusty Rhodes بر اساس ظاهر این افسانه در سال 1976 است. در نهایت، این بسته خواهد شد. شامل یک «سوپراستار» قابل بازی، بیلی گراهام، یکی از دشمنان دیرینه داستی در حلقه است. The Nightmare Family Pack همچنین شامل سه کارت انحصاری برای بازی کارت دیجیتال MyFaction در عنوان و جالب اینکه یک کپی دیجیتالی از WWE 2K23، عنوان سال قبل است. نسخه استاندارد 60 دلار قیمت دارد.

THE نسخه لوکس در این بازی که چند روز قبل در 5 مارس عرضه شد، هم قهرمان WWE WWE Wwe Women's World Rhea Ripley و هم قهرمان سابق زنان WWE بیانکا بلایر روی جلد ظاهر شد. این نسخه از بازی شامل همه چیزهایی است که در نسخه استاندارد یافت می شود، به علاوه مجموعه ای از ابزارها که به شما کمک می کند حالت حرفه ای MyRise و نقشه های انحصاری MyFaction را برای دو فوق ستاره پوششی فتح کنید. نسخه Deluxe 100 دلار قیمت دارد.

بخوانید  Madame Web Ending توضیح داد که چگونه می تواند به Spider-Man و MCU متصل شود

در نهایت، همچنین در 5 مارس، در دسترس است نسخه چهل سال رسلمنیا. این نسخه از بازی دارای کلاژی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رسلمانیا در چهار دهه گذشته است و شامل همه چیز از دو نسخه دیگر، به‌علاوه یک بسته DLC اضافی پر از کشتی‌گیران در لباس‌های نمادین Wrestlemania، تعداد زیادی کارت MyFaction است. در نهایت، این نسخه از بازی به شما این امکان را می دهد که بعد از رویداد، Arena امسال Wrestlemania 40 را برای استفاده در بازی دانلود کنید. نسخه Forty Years of Wrestlemania 120 دلار قیمت دارد.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

انواع کبریت جدید

پس از افزودن بازی War Games در WWE 2K23، تیم سازنده 2K24 چهار نوع بازی جدید را به بازی معرفی می کند. در حالی که در نگاه اول به نظر می رسد آنها به اندازه War Games هیجان انگیز به نظر نمی رسند، اما همه آنها باید سرگرم کننده باشند. لحظات هیجان انگیز – و یکی از آنها، به ویژه، مسابقه ای است که طرفداران فرنچایز برای آن سر و صدا کرده اند.

مسابقات میهمان ویژه داور برگشته اند این مسابقات به بازیکنان این امکان را می دهد که نقش داور را برای قضاوت مسابقات بر عهده بگیرند. برایان ویلیامز، یکی از تهیه کنندگان بازی، به GameSpot گفت: «هر کاری که یک داور بتواند انجام دهد، بازیکنان می توانند انجام دهند. “اگر می خواهید صادق باشید، مرد مزاحم باشید، یا اگر می خواهید در طول مسابقه سرگرم شوید و هرج و مرج ایجاد کنید، دسترسی و فرصت کامل برای انجام این کار خواهید داشت.”

و برای کسانی که مسائل مربوط به نوع مسابقه را از سال‌ها پیش به خاطر می‌آورند، با اینکه شخصیت قابل بازی شما در واقع پیراهن داوری را بر تن نکرده است، آن لحظه‌ها متعلق به گذشته است. به گفته ویلیامز، هر کسی که به عنوان داور انتخاب شود، به طور خودکار با راه راه های سیاه و سفید معمول بیرون می آید. با این حال، یکی دیگر از موارد اضافه شده، امکان ایجاد یک داور در مجموعه ساخت بازی است.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

یکی دیگر از ویژگی های جدید است مسابقه آمبولانس. اگر یکی از آنها را در برنامه نویسی WWE از دست دادید، هدف ساده است: شما حریف خود را تا حدی شکست دادید که آنها را به پشت آمبولانس پرتاب کنید و به آنها اجازه دهید به بیمارستان منتقل شوند. باید دید دقیقاً این نوع مسابقه چگونه برگزار می شود.

بخوانید  لارنس اوفوارن از Witcher: Blood Origin با لباس مصنوعی خود اتاق را بالا برد

همین امر در مورد کبریت تابوت، یک نوع جدید دیگر از مسابقه. دقیقاً مانند مسابقه آمبولانس، هدف این مسابقه، اگر در طول سال‌ها ندیده‌اید که آندرتیکر بر این مسابقات تسلط داشته باشد، شکست دادن حریف و قرار دادن آنها در تابوت در کنار رینگ است.

جدیدترین افزوده دیگری است که طرفداران منتظر آن بودند. THE بازی دستکش بازگشته است به طور خلاصه، این مسابقه ای است که عزم شما را آزمایش خواهد کرد. در آن بازیکن با یک سری حریفان یکی پس از دیگری روبرو می شود. به محض شکست دادن یک شخص، یک حریف جدید ظاهر می شود. در نهایت، این یک راه سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های خود است.

ویترین 2K… از جاودانه ها

البته 2K Showcase بازگشته است. 2K به جای تمرکز روی یک کشتی گیر، از تاریخچه 40 ساله رسلمنیا به عنوان پس زمینه استفاده می کند. این حالت دارای 21 مسابقه مختلف رسلمنیا خواهد بود که بسیاری از بزرگترین لحظات آن برجسته شده است، از جمله ظاهراً مسابقه افسانه ای هالک هوگان در مقابل آندره غول در Wrestlemania III، که اسکرین شات آن را در اینجا می توانید در بازی مشاهده کنید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

در این مرحله، هیچ یک از مسابقات موجود در 2K Showcase جدید فاش نشده است. با این حال، مانند سال های گذشته، برنده شدن در مسابقات و تکمیل اهداف در حالت Showcase، محتوای بیشتری را در بازی باز می کند.

سایر اضافات

2K24 همچنین شامل به‌روزرسانی‌های متعددی در سایر قسمت‌های بازی است، از جمله چندین افزودن به حالت MyGM، که به شما امکان می‌دهد نمایش‌های خود را رزرو و شبیه‌سازی کنید و شما را در مقابل هوش مصنوعی یا بازیکن دیگری قرار دهد. پس از بازگشت دو سال پیش، 2K24 شاهد کسب انواع مسابقات و قهرمانی های جدید، مدیریت قرارداد و استعدادیابی خواهد بود.

صعود منکه نسخه حرفه ای این فرنچایز است، همچنین با دو داستان منحصر به فرد باز می گردد، یکی برای سوپراستارهای مرد و دیگری برای سوپراستارهای زن. اگرچه جزئیات کمی به اشتراک گذاشته شده است، اما در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است که برای اولین بار، رومن رینز و کودی رودز صداپیشگی این حالت را در کنار تالار مشاهیر WWE، میک فولی، ارائه خواهند کرد. 2K همچنین شخصیت‌های اصلی و جوایز درون بازی را نوید می‌دهد که خارج از حالت MyRise قرار خواهند گرفت.

بخوانید  25 بهترین بازسازی بازی های ویدیویی

همانطور که اشاره شد، جناح من همچنین با مجموعه ای از به روز رسانی های طراحی شده برای آسان تر کردن تجربه بازی بازگشته است.

سپس، البته، به روز رسانی های خود مسابقات کشتی وجود دارد. WWE 2K24 شامل عناصری است که قبلاً در این بازی ها ندیده بودیم، که باید طرفداران را هیجان زده کند. به عنوان مثال، آنها توانایی شیرجه زدن از طناب بالایی را به گروهی از افراد خارج از رینگ اضافه کردند. بارها آن را در تلویزیون دیده ایم. اکنون شما قادر به انجام این کار خواهید بود، اگرچه باید دید مکانیک چگونه کار می کند.

سایر موارد اضافه شده شامل سلاح های جدید، توانایی پرتاب سلاح، حرکات بازیابی و مسابقات عنوان دوگانه است. علاوه بر این، 2K24 “فنی کننده فوق العاده” را معرفی می کند که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد.

اساساً، اگر بتوانید سه فینیشر را در مسابقه خود ذخیره کنید، توانایی ضربه زدن به حریف خود را با یک سوپر فینیشر باز خواهید کرد. برای مثال، اگر به عنوان کودی رودز بازی می‌کنید، سه بار متوالی به کراس رودز امضا می‌کنید و به حریف آسیب جدی وارد می‌کنید در حالی که به طور موقت انعطاف‌پذیری آن‌ها را به حالت تعلیق در می‌آورید و به آنها اجازه می‌دهید به راحتی از تلاش پینفال خارج شوند. به سوپر تمام کننده ها به عنوان حرکتی فکر کنید که مسابقه مسابقه اصلی Wrestlemania شما را به پایان می رساند.

افزودن نهایی یادداشت از مجموعه خلاقانه می آید. علاوه بر گنجاندن ابزار جدید ایجاد داور، بازیکنان همچنین می توانند تابلوهای جمعی خود را ایجاد کنند. ما فقط می توانیم فرض کنیم که با انجام این کار می توانید تصاویر علامت خود را در بازی آپلود کنید، درست مانند کاری که قبلاً می توانید برای لوگوها و چهره های فوق ستاره های ایجاد شده خود انجام دهید.

با توجه به اینکه WWE 2K24 کمتر از دو ماه دیگر می رسد، به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری برای کشف به زودی وجود خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر