خالق Prince of Persia می خواهد یک بازی Zelda بسازد


رمی بوتون، طراح اصلی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده امیدوار است روزی بر روی یک بازی از سری افسانه زلدا کار کند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown این یک موفقیت بزرگ برای یوبی سافت بود و این مجموعه را به عنوان اثری به سبک مترویدونیا به ریشه های خود بازگرداند. اخیراً برخی از اعضای تیم سازنده این بازی جلسه ای داشته اند آنها در Reddit یک Ask Me Anything (AMA) برگزار کردند. رمی بوتونطراح اصلی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در این پرسش و پاسخ از تمایل خود برای ساخت یک بازی در سری The Legend of Zelda صحبت کرد.

وقتی از بوتون درباره فرنچایزهای محبوب دیگری که دوست دارد روزی روی آنها کار کند، پرسیدند، گفت که شخصاً دوست دارد روی یک بازی Zelda کار کند. این است که او به خصوص دوست دارد یک اسپین آف برای بازی داشته باشد ساخت Zelda 2: The Adventure of Link، اشاره کرد. این اثر تنها بازی اسکرول جانبی در سری اصلی The Legend of Zelda است. شرق.

ماجراجویی زلدا در بازی Legend of Zelda

او گفت: “شخصاً دوست دارم روی سریال Zelda کار کنم.” شاید یک نسخه غیرمنتظره بر اساس Adventure of Link؟ او همچنین به سری Castlevania اشاره کرد و گفت که دوست دارد یک بازی نیز بر اساس آن سری توسعه دهد.

اینها فقط افکار یک توسعه دهنده در مورد پروژه رویایی شخصی خود است، اما با توجه به اینکه یوبی سافت و نینتندو قبلا در سری Mario + Rabbids و همچنین بازی بسیار موفق Prince of Persia: The Lost Crown با یکدیگر همکاری داشته اند، ممکن است روزی یوبی سافت این کار را انجام دهد. بتواند با همکاری سازندگان این بازی یک اسپین آف برای سری Zelda توسعه دهد.

بخوانید  شایعه نسخه PC Final Fantasy 16 6 ماه پس از انتشار تکذیب شد

Prince of Persia: The Lost Crown هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر